22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 78,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Squak 4231 volgens wedstrijd luchtruim
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/05/2023 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-05-27-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:51:00 Duurvlucht : 01:00:06 Vrije vlucht : 23.6 km Fasttrack : 14.8 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.227'N 5°22.138'E tijd: 11:37:54 UTC alti: -62 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.100'N 5°26.086'E = 71° 4.9 km van vertrek tijd: 11:41:00 UTC alti: 599 m Landingspunt pos.: 50°58.246'N 5°22.669'E = 87° 0.6 km van vertrek tijd: 13:28:54 UTC alti: -47 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 01:51:00 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 7.7 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 2 Start : 50°58.543'N 5°21.167'E @ 12:00:46 UTC, 870 m Finish: 51°03.591'N 5°39.726'E @ 12:41:15 UTC, 290 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 23.6 km 66° @ 35.0 km/h Afgelegde afstand: 23.6 km Duur: 00:40:29 Gemiddelde snelheid: 35.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 22.8 km Starthoogte: 306.0 m Finishhoogte: 290.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 16 m Totale score afstand: 23.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°00.080'N 5°24.775'E = 42° 4.6 km van vertrek tijd: 11:42:03 UTC alti: 555 m Finishpunt pos.: 51°03.273'N 5°39.069'E = 65° 21.9 km van vertrek tijd: 12:42:09 UTC alti: 151 m Grootste afstand in 2 uur: 29.7 km Beste snelheid in 2 uur: 14.8 km/h Hoogteverlies: 404 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 230.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ALPEN 51°33.900'N 6°29.400'E 99.1 km 43° punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 29.8 km 231° punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 75.2 km 249° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 555 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:42:03 UTC einde: 12:42:09 UTC duur: 01:00:06 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 306 m @ 11:45:40 UTC hoog punt: 916 m @ 12:09:08 UTC hoogtewinst: 610 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 380 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||