22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Hugo JANSEN -- 1351,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Riesa-Canitz StreckenflugWoche 2023 Wedstrijddag 2. Alle doorvlogen luchtruimen inactief volgens wedstrijdleiding.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/05/2023 Piloot: HUGO JANSEN Zweefvliegtuig: D-KKAB Toestel type: LS8ST-18 Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5fa Logger file: 2023-05-27-NAV-5FA-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:37:49 Duurvlucht : 04:33:58 Vrije vlucht : 324.7 km Fasttrack : 89.4 kmh Opgegeven proef: 308.1 km Driehoek : 286.6 km Hoogtewinst : 1180.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°18.137'N 13°13.274'E tijd: 10:50:32 UTC alti: 5 m Ontkoppelpunt pos.: 51°19.722'N 13°12.252'E = 338° 3.2 km van vertrek tijd: 10:54:23 UTC alti: 728 m Landingspunt pos.: 51°18.196'N 13°13.849'E = 81° 0.7 km van vertrek tijd: 15:28:21 UTC alti: 36 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:37:49 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°17.765'N 13°06.177'E @ 11:14:41 UTC, 872 m punt 1: 51°44.543'N 14°09.795'E @ 12:45:31 UTC, 1328 m punt 2: 52°08.367'N 14°33.116'E @ 13:23:31 UTC, 1366 m punt 3: 51°25.094'N 14°33.802'E @ 14:21:09 UTC, 1292 m punt 4: 51°31.411'N 14°19.736'E @ 14:42:03 UTC, 1770 m punt 5: 51°31.918'N 13°55.365'E @ 15:00:46 UTC, 1266 m Finish: 51°18.271'N 13°12.491'E @ 15:27:18 UTC, 105 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 88.8 km 56° @ 58.6 km/h been 2: 51.6 km 31° @ 81.5 km/h been 3: 80.2 km 179° @ 83.5 km/h been 4: 20.1 km 306° @ 57.6 km/h been 5: 28.2 km 272° @ 90.4 km/h been 6: 55.8 km 243° @ 126.1 km/h Afgelegde afstand: 324.7 km Duur: 04:12:37 Gemiddelde snelheid: 77.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 679.0 m Finishhoogte: 105.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 574 m Totale score afstand: 324.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°04.591'N 14°35.057'E = 47° 127.7 km van vertrek tijd: 13:28:15 UTC alti: 1378 m Finishpunt pos.: 51°18.190'N 13°13.782'E = 81° 0.6 km van vertrek tijd: 15:28:15 UTC alti: 36 m Grootste afstand in 2 uur: 178.8 km Beste snelheid in 2 uur: 89.4 km/h Hoogteverlies: 1342 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 311.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E punt 1: 136FUENFEICHEN 52°08.267'N 14°32.467'E 129.9 km 44° punt 2: 055BOXBERG 51°25.067'N 14°33.883'E 80.1 km 179° punt 3: 418SPEEDWAY LAUSITZ 51°32.017'N 13°55.583'E 46.2 km 286° finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 55.0 km 242° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 010CANIZ @ 11:34:19 UTC, 841 m punt 1: 136FUENFEICHEN @ 13:23:10 UTC, 1402 m : 129.4 km 71.3 km/h punt 2: 055BOXBERG @ 14:21:08 UTC, 1291 m : 79.1 km 81.9 km/h punt 3: 418SPEEDWAY LAUSITZ @ 15:00:40 UTC, 1280 m : 45.2 km 68.6 km/h finish: 010CANIZ @ 15:27:09 UTC, 116 m : 54.5 km 123.4 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 308.1 km Duur van de proef: 03:52:50 Gemiddelde snelheid: 79.4 km/h Start hoogte: 679 m Hoogte passeren start: 841 m Hoogte passeren finish: 116 m Hoogteverlies over proef: 563 m Totale score afstand: 308.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 118.8 km Been 1: 80.2 km Been 2: 87.6 km Totaal: 286.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:54:23 UTC einde: 15:28:21 UTC duur: 04:33:58 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 615 m @ 11:36:56 UTC hoog punt: 1795 m @ 14:41:40 UTC hoogtewinst: 1180 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3495 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||