22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Nick FREMAU -- 858,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim door wedstrijdleiding
IGC File gegevens: 312 Declaratie na begin van vlucht Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: FREMAU NICK Zweefvliegtuig: PH-1080 Toestel type: LS 8 Klasse: 15-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4fw Logger file: 2023-05-28-NAV-4FW-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:52:50 Duurvlucht : 02:49:24 Vrije vlucht : 210.0 km Fasttrack : 87.4 kmh Driehoek : 178.8 km Hoogtewinst : 1088.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.238'N 5°22.096'E tijd: 11:36:41 UTC alti: -14 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.714'N 5°25.374'E = 77° 3.9 km van vertrek tijd: 11:40:07 UTC alti: 565 m Landingspunt pos.: 50°58.238'N 5°22.667'E = 90° 0.7 km van vertrek tijd: 14:29:31 UTC alti: -4 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 02:52:50 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°55.569'N 5°33.072'E @ 12:01:50 UTC, 1417 m punt 1: 51°22.865'N 4°54.498'E @ 12:44:03 UTC, 738 m punt 2: 51°11.540'N 5°13.562'E @ 13:08:02 UTC, 708 m punt 3: 51°14.461'N 5°38.731'E @ 13:36:48 UTC, 969 m punt 4: 51°20.253'N 5°56.318'E @ 13:58:15 UTC, 1063 m punt 5: 51°10.367'N 5°34.549'E @ 14:15:51 UTC, 929 m Finish: 50°58.066'N 5°21.269'E @ 14:27:48 UTC, 230 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 67.7 km 319° @ 96.2 km/h been 2: 30.5 km 133° @ 76.4 km/h been 3: 29.8 km 79° @ 62.2 km/h been 4: 23.1 km 62° @ 64.6 km/h been 5: 31.3 km 234° @ 106.6 km/h been 6: 27.6 km 214° @ 138.5 km/h Afgelegde afstand: 210.0 km Duur: 02:25:58 Gemiddelde snelheid: 86.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 417.0 m Finishhoogte: 230.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 187 m Totale score afstand: 210.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°08.463'N 5°12.390'E = 329° 22.1 km van vertrek tijd: 12:26:42 UTC alti: 1245 m Finishpunt pos.: 50°58.806'N 5°21.729'E = 338° 1.1 km van vertrek tijd: 14:26:42 UTC alti: 354 m Grootste afstand in 2 uur: 174.7 km Beste snelheid in 2 uur: 87.4 km/h Hoogteverlies: 891 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 206.4 km NIET GELDIG Declaratie na begin van vlucht vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 66.1 km 321° punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 35.9 km 126° punt 3: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 46.3 km 69° punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 31.5 km 234° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 55.1 km Been 1: 71.7 km Been 2: 52.0 km Totaal: 178.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:40:07 UTC einde: 14:29:31 UTC duur: 02:49:24 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 417 m @ 11:41:48 UTC hoog punt: 1505 m @ 12:14:52 UTC hoogtewinst: 1088 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:06:26 bearing 87.8° Tweede punt: 12:44:02 bearing 28.8° Totale hoek: -59.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3387 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||