22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Ferre DE CORDT -- 591,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: xpdr 4231 in BE, xpdr 7000 in NL, golf 1 actief en golf 2N actief vanaf 13u lokaal
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: FERRE DE CORDT Zweefvliegtuig: D-5585 Toestel type: STD LIBELLE Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a1n Logger file: 2023-05-28-LXV-A1N-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:45:30 Duurvlucht : 02:42:50 Vrije vlucht : 127.9 km Fasttrack : 62.2 kmh Opgegeven proef: 127.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.233'N 5°22.107'E tijd: 11:38:28 UTC alti: -28 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.677'N 5°25.604'E = 79° 4.2 km van vertrek tijd: 11:41:08 UTC alti: 594 m Landingspunt pos.: 51°12.920'N 5°40.177'E = 38° 34.4 km van vertrek tijd: 14:23:58 UTC alti: -33 m Afstand take-off tot landing: 34.4 Totale vluchtduur: 02:45:30 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°56.794'N 5°21.684'E @ 11:47:58 UTC, 1340 m punt 1: 51°07.593'N 5°16.469'E @ 12:29:10 UTC, 1304 m punt 2: 51°22.795'N 4°54.484'E @ 12:57:08 UTC, 915 m punt 3: 51°13.277'N 5°07.125'E @ 13:23:50 UTC, 1179 m punt 4: 51°12.315'N 5°24.285'E @ 13:42:37 UTC, 993 m Finish: 51°16.428'N 5°45.521'E @ 14:18:10 UTC, 406 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.9 km 343° @ 30.5 km/h been 2: 38.1 km 318° @ 81.7 km/h been 3: 23.0 km 140° @ 51.6 km/h been 4: 20.1 km 95° @ 64.1 km/h been 5: 25.9 km 73° @ 43.7 km/h Afgelegde afstand: 127.9 km Duur: 02:30:12 Gemiddelde snelheid: 51.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 43.4 km Starthoogte: 594.0 m Finishhoogte: 406.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 188 m Totale score afstand: 127.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.588'N 5°21.211'E = 350° 6.3 km van vertrek tijd: 12:20:36 UTC alti: 1345 m Finishpunt pos.: 51°14.842'N 5°41.984'E = 37° 38.6 km van vertrek tijd: 14:20:36 UTC alti: 217 m Grootste afstand in 2 uur: 124.5 km Beste snelheid in 2 uur: 62.2 km/h Hoogteverlies: 1128 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 164.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E punt 1: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 52.5 km 322° punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 35.9 km 126° punt 3: NEDERWEERT 51°16.580'N 5°45.790'E 32.2 km 73° punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 17.3 km 228° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ZONHOVEN @ 12:17:27 UTC, 1471 m punt 1: WEELDE 07 @ 12:58:23 UTC, 1032 m : 52.0 km 76.2 km/h punt 2: LOMMEL TESTBAAN @ 13:37:55 UTC, 1284 m : 34.9 km 53.0 km/h punt 3: NEDERWEERT @ 14:18:07 UTC, 410 m : 31.2 km 46.5 km/h punt 4: BOCHOLT BE niet gerond afbreekpunt: 51°13.207'N 5°39.617'E @ 14:23:25 UTC, 91 m : 9.0 km 102.1 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 127.1 km Duur van de proef: 02:05:58 Gemiddelde snelheid: 60.5 km/h Start hoogte: 576 m Hoogte passeren start: 1471 m Hoogte aan break-punt: 91 m Hoogteverlies over proef: 485 m Totale score afstand: 127.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:41:08 UTC einde: 14:23:58 UTC duur: 02:42:50 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 576 m @ 11:56:14 UTC hoog punt: 1510 m @ 12:25:42 UTC hoogtewinst: 934 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:48:02 bearing 85.0° Tweede punt: 12:57:06 bearing 28.9° Totale hoek: -56.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2431 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||