22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Ivo DE SCHEPPER -- 867,5 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim alle EDR en Para niet actief op route
IGC File gegevens: 200 Driehoek: geen gesloten segment gevonden Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: IVO DE SCHEPPER Zweefvliegtuig: D-KJNU Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: esn Logger file: 2023-05-28-LXV-ESN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:06:39 Duurvlucht : 03:49:29 Vrije vlucht : 215.6 km Fasttrack : 75.1 kmh Opgegeven proef: 208.2 km Hoogtewinst : 1102.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°18.148'N 13°13.396'E tijd: 10:17:37 UTC alti: 56 m Ontkoppelpunt pos.: 51°19.833'N 13°11.775'E = 329° 3.6 km van vertrek tijd: 10:21:37 UTC alti: 660 m Landingspunt pos.: 51°18.166'N 13°13.730'E = 85° 0.4 km van vertrek tijd: 15:24:16 UTC alti: 74 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 05:06:39 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 7.1 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°18.980'N 13°10.096'E @ 10:30:22 UTC, 1120 m punt 1: 51°31.989'N 13°30.791'E @ 11:29:54 UTC, 1416 m punt 2: 51°39.844'N 13°56.998'E @ 12:07:39 UTC, 1241 m punt 3: 52°08.025'N 14°32.667'E @ 13:01:42 UTC, 1180 m punt 4: 51°55.840'N 14°30.174'E @ 13:18:06 UTC, 1073 m punt 5: 51°43.466'N 14°37.070'E @ 13:37:42 UTC, 720 m Finish: 51°24.953'N 14°33.915'E @ 14:06:42 UTC, 824 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 34.0 km 45° @ 34.3 km/h been 2: 33.6 km 64° @ 53.4 km/h been 3: 66.4 km 38° @ 73.7 km/h been 4: 22.8 km 187° @ 83.3 km/h been 5: 24.3 km 161° @ 74.3 km/h been 6: 34.5 km 186° @ 71.4 km/h Afgelegde afstand: 215.6 km Duur: 03:36:20 Gemiddelde snelheid: 59.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 94.3 km Starthoogte: 629.0 m Finishhoogte: 824.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -195 m Totale score afstand: 215.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°40.133'N 13°57.391'E = 51° 65.2 km van vertrek tijd: 12:07:59 UTC alti: 1202 m Finishpunt pos.: 51°26.268'N 14°32.402'E = 80° 92.9 km van vertrek tijd: 14:07:59 UTC alti: 715 m Grootste afstand in 2 uur: 150.3 km Beste snelheid in 2 uur: 75.1 km/h Hoogteverlies: 487 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 307.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 002STRELA 51°21.133'N 13°13.583'E punt 1: 136FUENFEICHEN 52°08.267'N 14°32.467'E 126.0 km 46° punt 2: 055BOXBERG 51°25.067'N 14°33.883'E 80.1 km 179° punt 3: 418SPEEDWAY LAUSITZ 51°32.017'N 13°55.583'E 46.2 km 286° finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 55.0 km 242° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 002STRELA @ 10:44:15 UTC, 935 m punt 1: 136FUENFEICHEN @ 13:01:59 UTC, 1184 m : 125.5 km 54.7 km/h punt 2: 055BOXBERG @ 14:06:41 UTC, 826 m : 79.1 km 73.4 km/h punt 3: 418SPEEDWAY LAUSITZ niet gerond afbreekpunt: 51°26.932'N 14°31.084'E @ 14:09:47 UTC, 542 m : 3.5 km 68.2 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 208.2 km Duur van de proef: 03:25:32 Gemiddelde snelheid: 60.8 km/h Start hoogte: 629 m Hoogte passeren start: 935 m Hoogte aan break-punt: 542 m Hoogteverlies over proef: 87 m Totale score afstand: 208.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:21:37 UTC einde: 14:11:06 UTC duur: 03:49:29 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 626 m @ 10:47:05 UTC hoog punt: 1728 m @ 11:58:47 UTC hoogtewinst: 1102 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Driehoek: geen gesloten segment gevonden Rekentijd 1422 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||