22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Hugo JANSEN -- 1257,9 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Riesa-Canitz StreckenflugWoche 2023 Wedstrijddag 3. Alle doorvlogen luchtruimen inactief volgens wedstrijdleiding.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: HUGO JANSEN Zweefvliegtuig: D-KKAB Toestel type: LS8ST-18 Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5fa Logger file: 2023-05-28-NAV-5FA-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:03:39 Duurvlucht : 04:59:34 Vrije vlucht : 309.9 km Fasttrack : 81.8 kmh Opgegeven proef: 286.8 km Driehoek : 229.6 km Hoogtewinst : 1362.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°18.132'N 13°13.335'E tijd: 10:44:06 UTC alti: 60 m Ontkoppelpunt pos.: 51°19.682'N 13°11.903'E = 330° 3.3 km van vertrek tijd: 10:48:11 UTC alti: 680 m Landingspunt pos.: 51°18.191'N 13°13.942'E = 81° 0.7 km van vertrek tijd: 15:47:45 UTC alti: 82 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 05:03:39 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°19.730'N 13°11.762'E @ 10:48:18 UTC, 668 m punt 1: 51°47.095'N 14°05.142'E @ 12:50:50 UTC, 1328 m punt 2: 51°48.325'N 14°22.480'E @ 13:03:19 UTC, 481 m punt 3: 52°03.943'N 14°25.984'E @ 13:34:22 UTC, 1143 m punt 4: 51°30.101'N 14°38.078'E @ 14:20:41 UTC, 1403 m punt 5: 51°39.752'N 13°54.619'E @ 15:04:34 UTC, 915 m Finish: 51°18.222'N 13°12.410'E @ 15:46:41 UTC, 164 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 79.9 km 50° @ 39.1 km/h been 2: 20.1 km 83° @ 96.4 km/h been 3: 29.2 km 8° @ 56.5 km/h been 4: 64.3 km 167° @ 83.3 km/h been 5: 53.3 km 290° @ 72.9 km/h been 6: 63.1 km 231° @ 89.9 km/h Afgelegde afstand: 309.9 km Duur: 04:58:23 Gemiddelde snelheid: 62.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 679.0 m Finishhoogte: 164.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 515 m Totale score afstand: 309.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°42.097'N 13°57.661'E = 49° 67.9 km van vertrek tijd: 12:44:57 UTC alti: 1676 m Finishpunt pos.: 51°35.085'N 14°06.746'E = 63° 69.4 km van vertrek tijd: 14:44:57 UTC alti: 821 m Grootste afstand in 2 uur: 163.6 km Beste snelheid in 2 uur: 81.8 km/h Hoogteverlies: 855 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 289.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 003SOLARZEITHAIN 51°21.017'N 13°19.733'E punt 1: 171GROSSMUCKROW 52°03.983'N 14°25.967'E 110.3 km 43° punt 2: 482WEISSWASSER 51°30.333'N 14°38.283'E 64.0 km 167° punt 3: 062BRONKOW 51°39.817'N 13°54.717'E 53.3 km 290° finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 62.2 km 230° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 003SOLARZEITHAIN @ 11:34:04 UTC, 1084 m punt 1: 171GROSSMUCKROW @ 13:34:43 UTC, 1142 m : 109.8 km 54.6 km/h punt 2: 482WEISSWASSER @ 14:20:27 UTC, 1380 m : 63.0 km 82.6 km/h punt 3: 062BRONKOW @ 15:04:30 UTC, 922 m : 52.3 km 71.3 km/h finish: 010CANIZ @ 15:46:39 UTC, 169 m : 61.7 km 87.8 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 286.8 km Duur van de proef: 04:12:35 Gemiddelde snelheid: 68.1 km/h Start hoogte: 613 m Hoogte passeren start: 1084 m Hoogte passeren finish: 169 m Hoogteverlies over proef: 444 m Totale score afstand: 286.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 64.3 km Been 1: 75.9 km Been 2: 89.4 km Totaal: 229.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:48:11 UTC einde: 15:47:45 UTC duur: 04:59:34 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 463 m @ 13:02:59 UTC hoog punt: 1825 m @ 13:54:27 UTC hoogtewinst: 1362 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3362 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||