22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-05-2023 -- Jessie DE RIDDER & EDDY DE CONINCK -- 845,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Transponder 7000. Wedstrijd
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/05/2023 Piloot: JESSIE DE RIDDER Zweefvliegtuig: D-KFND Toestel type: DUO DISCUS Klasse: OPEN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 949 Logger file: 2023-05-18-NAV-949-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:43:48 Duurvlucht : 03:40:30 Vrije vlucht : 201.0 km Fasttrack : 74.5 kmh Driehoek : 165.7 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.571'N 4°57.026'E tijd: 11:03:54 UTC alti: -110 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.776'N 4°58.006'E = 71° 1.2 km van vertrek tijd: 11:04:39 UTC alti: 388 m Landingspunt pos.: 51°23.834'N 4°58.174'E = 70° 1.4 km van vertrek tijd: 14:47:42 UTC alti: -97 m Afstand take-off tot landing: 1.4 Totale vluchtduur: 03:43:48 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°24.197'N 4°59.323'E @ 11:07:12 UTC, 396 m punt 1: 51°10.562'N 5°11.135'E @ 11:59:53 UTC, 833 m punt 2: 51°01.960'N 5°32.319'E @ 12:31:50 UTC, 1133 m punt 3: 51°17.699'N 5°57.441'E @ 13:13:42 UTC, 984 m punt 4: 51°09.003'N 5°37.578'E @ 13:31:10 UTC, 861 m punt 5: 51°04.892'N 5°20.786'E @ 13:52:06 UTC, 1059 m Finish: 51°22.465'N 4°45.683'E @ 14:33:21 UTC, 602 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 28.8 km 151° @ 32.8 km/h been 2: 29.4 km 123° @ 55.3 km/h been 3: 41.3 km 45° @ 59.3 km/h been 4: 28.2 km 235° @ 96.8 km/h been 5: 21.0 km 249° @ 60.3 km/h been 6: 52.3 km 309° @ 76.0 km/h Afgelegde afstand: 201.0 km Duur: 03:26:09 Gemiddelde snelheid: 58.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 13.3 km Starthoogte: 396.0 m Finishhoogte: 602.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -206 m Totale score afstand: 201.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°03.110'N 5°34.455'E = 131° 57.8 km van vertrek tijd: 12:38:02 UTC alti: 1262 m Finishpunt pos.: 51°22.781'N 4°53.718'E = 249° 4.1 km van vertrek tijd: 14:38:02 UTC alti: 168 m Grootste afstand in 2 uur: 148.9 km Beste snelheid in 2 uur: 74.5 km/h Hoogteverlies: 1094 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 324.1 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E punt 1: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 46.9 km 128° punt 2: WESEL BRUG 51°38.730'N 6°36.430'E 97.1 km 51° punt 3: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 97.1 km 232° punt 4: LOENHOUT 51°24.200'N 4°40.950'E 67.4 km 300° finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 15.6 km 99° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RAVELS @ 11:15:45 UTC, 660 m punt 1: MEEUWEN DORP @ 12:32:21 UTC, 1079 m : 46.9 km 36.7 km/h punt 2: WESEL BRUG niet gerond afbreekpunt: 51°17.699'N 5°57.441'E @ 13:13:42 UTC, 984 m : 37.4 km 54.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 84.3 km Duur van de proef: 01:57:57 Gemiddelde snelheid: 42.9 km/h Start hoogte: 378 m Hoogte passeren start: 660 m Hoogte aan break-punt: 984 m Hoogteverlies over proef: -606 m Totale score afstand: 84.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 46.4 km Been 1: 46.4 km Been 2: 72.9 km Totaal: 165.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:07:12 UTC einde: 14:47:42 UTC duur: 03:40:30 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 378 m @ 11:07:27 UTC hoog punt: 1269 m @ 12:37:56 UTC hoogtewinst: 891 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:31:50 bearing 78.4° Tweede punt: 14:33:15 bearing 20.0° Totale hoek: -58.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4607 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||