22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Dennis HUYBRECKX -- 543,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/05/2023 Piloot: DENNIS HUYBRECKX Zweefvliegtuig: D-KDHX Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aou Logger file: 2023-05-29-LXV-AOU-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:45:26 Duurvlucht : 03:41:14 Vrije vlucht : 165.9 km Fasttrack : 78.9 kmh Driehoek : 142.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.235'N 5°22.171'E tijd: 11:29:29 UTC alti: -61 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.722'N 5°25.448'E = 77° 3.9 km van vertrek tijd: 11:33:41 UTC alti: 554 m Landingspunt pos.: 50°58.243'N 5°22.743'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 15:14:55 UTC alti: -60 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:45:26 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°54.184'N 5°30.636'E @ 12:37:17 UTC, 889 m punt 1: 51°08.738'N 5°15.701'E @ 13:31:02 UTC, 527 m punt 2: 51°23.644'N 4°55.514'E @ 14:02:40 UTC, 705 m punt 3: 51°11.639'N 5°08.801'E @ 14:25:57 UTC, 903 m punt 4: 51°15.199'N 5°37.209'E @ 14:52:01 UTC, 436 m Finish: 50°58.202'N 5°21.154'E @ 15:13:40 UTC, 48 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 32.1 km 327° @ 35.9 km/h been 2: 36.3 km 320° @ 68.8 km/h been 3: 27.1 km 145° @ 69.8 km/h been 4: 33.7 km 79° @ 77.6 km/h been 5: 36.7 km 211° @ 101.6 km/h Afgelegde afstand: 165.9 km Duur: 02:36:23 Gemiddelde snelheid: 63.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km Starthoogte: 361.0 m Finishhoogte: 48.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 313 m Totale score afstand: 165.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°58.387'N 5°25.300'E = 86° 3.7 km van vertrek tijd: 13:16:53 UTC alti: 827 m Finishpunt pos.: 50°58.243'N 5°22.743'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 15:14:55 UTC alti: -60 m Grootste afstand in 2 uur: 157.9 km Beste snelheid in 2 uur: 78.9 km/h Hoogteverlies: 887 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323° punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138° punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 37.8 km 215° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 13:08:09 UTC, 856 m punt 1: ULICOTEN niet gerond afbreekpunt: 51°23.644'N 4°55.514'E @ 14:02:40 UTC, 705 m : 66.3 km 72.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 66.3 km Duur van de proef: 00:54:31 Gemiddelde snelheid: 72.9 km/h Start hoogte: 361 m Hoogte passeren start: 856 m Hoogte aan break-punt: 705 m Hoogteverlies over proef: -344 m Totale score afstand: 66.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 58.2 km Been 1: 44.2 km Been 2: 39.8 km Totaal: 142.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:33:41 UTC einde: 15:14:55 UTC duur: 03:41:14 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 338 m @ 14:14:27 UTC hoog punt: 921 m @ 14:37:57 UTC hoogtewinst: 583 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:37:14 bearing 89.5° Tweede punt: 14:02:43 bearing 29.1° Totale hoek: -60.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3546 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||