22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Benjamin HEYLEN -- 807,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gecontroleerd luchtruim xpdr 4231 in Belgie 7000 in NL
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: BEN HEYLEN Zweefvliegtuig: PH-1500 Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz Logger file: 2023-05-28-LXV-6FZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:56:51 Duurvlucht : 02:52:24 Vrije vlucht : 209.9 km Fasttrack : 94.8 kmh Opgegeven proef: 202.4 km Driehoek : 181.3 km Hoogtewinst : 1015.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.237'N 5°22.105'E tijd: 11:26:19 UTC alti: -24 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.635'N 5°25.401'E = 79° 3.9 km van vertrek tijd: 11:30:46 UTC alti: 666 m Landingspunt pos.: 50°58.219'N 5°22.736'E = 93° 0.7 km van vertrek tijd: 14:23:10 UTC alti: -15 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 02:56:51 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°55.479'N 5°32.879'E @ 12:02:51 UTC, 1460 m punt 1: 51°22.377'N 4°53.610'E @ 12:45:45 UTC, 759 m punt 2: 51°11.079'N 5°14.802'E @ 13:19:16 UTC, 1422 m punt 3: 51°14.201'N 5°37.146'E @ 13:35:47 UTC, 1049 m punt 4: 51°20.237'N 5°56.297'E @ 13:57:53 UTC, 1033 m punt 5: 51°10.174'N 5°34.387'E @ 14:13:12 UTC, 945 m Finish: 50°58.257'N 5°21.587'E @ 14:22:18 UTC, 58 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 67.7 km 318° @ 94.7 km/h been 2: 32.3 km 130° @ 57.9 km/h been 3: 26.7 km 77° @ 96.8 km/h been 4: 24.9 km 63° @ 67.7 km/h been 5: 31.6 km 234° @ 123.8 km/h been 6: 26.7 km 214° @ 175.9 km/h Afgelegde afstand: 209.9 km Duur: 02:19:27 Gemiddelde snelheid: 90.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 660.0 m Finishhoogte: 58.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 602 m Totale score afstand: 209.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°02.336'N 5°21.279'E = 353° 7.7 km van vertrek tijd: 12:21:14 UTC alti: 1435 m Finishpunt pos.: 50°58.831'N 5°23.148'E = 48° 1.6 km van vertrek tijd: 14:21:14 UTC alti: 268 m Grootste afstand in 2 uur: 189.5 km Beste snelheid in 2 uur: 94.8 km/h Hoogteverlies: 1167 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 206.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 66.1 km 321° punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 35.9 km 126° punt 3: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 46.3 km 69° punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 31.5 km 234° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 12:11:05 UTC, 1559 m punt 1: WEELDE 07 @ 12:44:37 UTC, 739 m : 65.6 km 117.4 km/h punt 2: LOMMEL TESTBAAN @ 13:21:48 UTC, 1324 m : 34.9 km 56.3 km/h punt 3: BERINGE NL @ 13:57:52 UTC, 1033 m : 45.3 km 75.3 km/h punt 4: BOCHOLT BE @ 14:13:01 UTC, 963 m : 30.5 km 120.6 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 14:22:52 UTC, -14 m : 26.2 km 159.5 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 202.4 km Duur van de proef: 02:11:47 Gemiddelde snelheid: 92.2 km/h Start hoogte: 660 m Hoogte passeren start: 1559 m Hoogte passeren finish: -14 m Hoogteverlies over proef: 674 m Totale score afstand: 202.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 72.7 km Been 1: 53.0 km Been 2: 55.5 km Totaal: 181.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:30:46 UTC einde: 14:23:10 UTC duur: 02:52:24 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 455 m @ 13:44:11 UTC hoog punt: 1470 m @ 14:06:21 UTC hoogtewinst: 1015 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:10:43 bearing 88.3° Tweede punt: 12:45:45 bearing 28.4° Totale hoek: -59.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3538 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||