22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Benjamin HEYLEN -- 747,8 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gecontroleerd luchtruim xpdr 4231 in Belgie xpdr 7000 in NL
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/05/2023 Piloot: BEN HEYLEN Zweefvliegtuig: PH-1500 Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz Logger file: 2023-05-27-LXV-6FZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:02:17 Duurvlucht : 03:59:32 Vrije vlucht : 196.7 km Fasttrack : 77.7 kmh Driehoek : 131.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.238'N 5°22.107'E tijd: 11:54:51 UTC alti: -58 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.939'N 5°25.203'E = 70° 3.8 km van vertrek tijd: 11:57:36 UTC alti: 579 m Landingspunt pos.: 50°58.224'N 5°22.742'E = 92° 0.7 km van vertrek tijd: 15:57:08 UTC alti: -34 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:02:17 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°55.262'N 5°28.864'E @ 12:39:09 UTC, 806 m punt 1: 51°07.132'N 5°35.206'E @ 13:19:14 UTC, 767 m punt 2: 51°16.774'N 5°42.949'E @ 13:57:02 UTC, 969 m punt 3: 51°26.833'N 6°15.835'E @ 14:40:02 UTC, 697 m punt 4: 51°10.659'N 5°09.239'E @ 15:41:50 UTC, 1093 m Finish: 50°58.250'N 5°22.904'E @ 15:55:19 UTC, 62 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 23.2 km 19° @ 34.8 km/h been 2: 20.0 km 27° @ 31.8 km/h been 3: 42.5 km 64° @ 59.3 km/h been 4: 83.0 km 249° @ 80.6 km/h been 5: 28.0 km 145° @ 124.6 km/h Afgelegde afstand: 196.7 km Duur: 03:16:10 Gemiddelde snelheid: 60.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 553.0 m Finishhoogte: 62.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 491 m Totale score afstand: 196.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°16.788'N 5°43.234'E = 35° 42.3 km van vertrek tijd: 13:56:16 UTC alti: 928 m Finishpunt pos.: 50°58.400'N 5°21.583'E = 296° 0.7 km van vertrek tijd: 15:56:16 UTC alti: 66 m Grootste afstand in 2 uur: 155.4 km Beste snelheid in 2 uur: 77.7 km/h Hoogteverlies: 862 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 191.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 2: STRAELEN 51°26.700'N 6°16.030'E 47.5 km 53° punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 84.4 km 248° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 579 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 47.2 km Been 1: 47.2 km Been 2: 36.7 km Totaal: 131.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:57:36 UTC einde: 15:57:08 UTC duur: 03:59:32 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 239 m @ 13:38:47 UTC hoog punt: 1109 m @ 14:54:32 UTC hoogtewinst: 870 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:39:05 bearing 87.8° Tweede punt: 15:41:52 bearing 56.4° Totale hoek: -31.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3500 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||