22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Benjamin HEYLEN -- 582,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gecontroleerd luchtruim xpdr 4231 in Belgie xpdr 7000 in NL
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/05/2023 Piloot: BEN HEYLEN Zweefvliegtuig: PH-1500 Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz Logger file: 2023-05-29-LXV-6FZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:58:13 Duurvlucht : 03:55:07 Vrije vlucht : 150.5 km Fasttrack : 58.3 kmh Driehoek : 141.7 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.237'N 5°22.100'E tijd: 12:00:17 UTC alti: -57 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.465'N 5°25.574'E = 61° 4.6 km van vertrek tijd: 12:03:23 UTC alti: 564 m Landingspunt pos.: 50°58.220'N 5°22.746'E = 92° 0.8 km van vertrek tijd: 15:58:30 UTC alti: -52 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 03:58:13 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°54.248'N 5°28.853'E @ 12:47:30 UTC, 792 m punt 1: 51°11.176'N 5°14.709'E @ 13:53:35 UTC, 508 m punt 2: 51°20.702'N 4°58.287'E @ 14:20:34 UTC, 764 m punt 3: 51°10.706'N 5°12.244'E @ 14:48:49 UTC, 873 m punt 4: 51°14.159'N 5°37.267'E @ 15:34:37 UTC, 581 m Finish: 50°58.260'N 5°21.831'E @ 15:57:47 UTC, 16 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 35.5 km 332° @ 32.2 km/h been 2: 26.0 km 313° @ 57.9 km/h been 3: 24.6 km 139° @ 52.3 km/h been 4: 29.8 km 77° @ 39.1 km/h been 5: 34.6 km 211° @ 89.5 km/h Afgelegde afstand: 150.5 km Duur: 03:10:17 Gemiddelde snelheid: 47.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.3 km Starthoogte: 260.0 m Finishhoogte: 16.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 244 m Totale score afstand: 150.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°09.967'N 5°13.615'E = 336° 23.9 km van vertrek tijd: 13:58:16 UTC alti: 890 m Finishpunt pos.: 50°58.217'N 5°22.541'E = 94° 0.5 km van vertrek tijd: 15:58:16 UTC alti: -52 m Grootste afstand in 2 uur: 116.6 km Beste snelheid in 2 uur: 58.3 km/h Hoogteverlies: 942 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323° punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138° punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 37.8 km 215° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 13:08:31 UTC, 785 m punt 1: ULICOTEN niet gerond afbreekpunt: 51°20.715'N 4°58.315'E @ 14:20:33 UTC, 767 m : 60.0 km 49.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 60.0 km Duur van de proef: 01:12:02 Gemiddelde snelheid: 49.9 km/h Start hoogte: 260 m Hoogte passeren start: 785 m Hoogte aan break-punt: 767 m Hoogteverlies over proef: -507 m Totale score afstand: 60.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 55.5 km Been 1: 46.6 km Been 2: 39.7 km Totaal: 141.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:03:23 UTC einde: 15:58:30 UTC duur: 03:55:07 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 260 m @ 12:16:05 UTC hoog punt: 1047 m @ 14:02:39 UTC hoogtewinst: 787 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:45:19 bearing 89.7° Tweede punt: 14:20:36 bearing 34.4° Totale hoek: -55.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4664 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||