22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Nick FREMAU -- 608,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim door wedstrijdleiding
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/05/2023 Piloot: FREMAU NICK Zweefvliegtuig: PH-1080 Toestel type: LS 8 Klasse: 15-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4fw Logger file: 2023-05-29-NAV-4FW-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:47:31 Duurvlucht : 03:43:51 Vrije vlucht : 149.8 km Fasttrack : 62.8 kmh Driehoek : 117.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.239'N 5°22.105'E tijd: 11:57:10 UTC alti: -50 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.581'N 5°25.594'E = 81° 4.1 km van vertrek tijd: 12:00:50 UTC alti: 600 m Landingspunt pos.: 50°58.245'N 5°22.699'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 15:44:41 UTC alti: -46 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:47:31 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°54.120'N 5°30.621'E @ 12:37:34 UTC, 827 m punt 1: 51°10.916'N 5°14.318'E @ 13:53:45 UTC, 513 m punt 2: 51°20.466'N 4°58.077'E @ 14:20:56 UTC, 875 m punt 3: 51°11.174'N 5°13.253'E @ 14:43:44 UTC, 896 m punt 4: 51°14.083'N 5°37.065'E @ 15:21:18 UTC, 670 m Finish: 50°58.255'N 5°21.642'E @ 15:43:54 UTC, 54 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 36.5 km 329° @ 28.8 km/h been 2: 25.9 km 313° @ 57.2 km/h been 3: 24.7 km 134° @ 64.9 km/h been 4: 28.3 km 79° @ 45.1 km/h been 5: 34.4 km 212° @ 91.4 km/h Afgelegde afstand: 149.8 km Duur: 03:06:20 Gemiddelde snelheid: 48.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 566.0 m Finishhoogte: 54.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 512 m Totale score afstand: 149.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°04.446'N 5°17.019'E = 333° 13.0 km van vertrek tijd: 13:43:44 UTC alti: 753 m Finishpunt pos.: 50°58.400'N 5°21.487'E = 292° 0.8 km van vertrek tijd: 15:43:44 UTC alti: 108 m Grootste afstand in 2 uur: 125.5 km Beste snelheid in 2 uur: 62.8 km/h Hoogteverlies: 645 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323° punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138° punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 37.8 km 215° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 13:08:36 UTC, 781 m punt 1: ULICOTEN niet gerond afbreekpunt: 51°20.479'N 4°58.101'E @ 14:20:55 UTC, 875 m : 59.7 km 49.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 59.7 km Duur van de proef: 01:12:19 Gemiddelde snelheid: 49.6 km/h Start hoogte: 522 m Hoogte passeren start: 781 m Hoogte aan break-punt: 875 m Hoogteverlies over proef: -353 m Totale score afstand: 59.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 40.1 km Been 1: 32.8 km Been 2: 44.2 km Totaal: 117.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:00:50 UTC einde: 15:44:41 UTC duur: 03:43:51 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 246 m @ 13:34:59 UTC hoog punt: 1071 m @ 14:02:42 UTC hoogtewinst: 825 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:37:31 bearing 89.6° Tweede punt: 14:20:57 bearing 34.4° Totale hoek: -55.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3932 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||