22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2023 -- Ivo DE SCHEPPER -- 1358,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim opgevolgd volgens info wedstrijd
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/05/2023 Piloot: IVO DE SCHEPPER Zweefvliegtuig: D-KJNU Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: esn Logger file: 2023-05-30-LXV-ESN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:47:30 Duurvlucht : 04:43:38 Vrije vlucht : 344.1 km Fasttrack : 100.9 kmh Opgegeven proef: 328.4 km Driehoek : 275.2 km Hoogtewinst : 1320.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°18.131'N 13°13.382'E tijd: 10:14:31 UTC alti: 22 m Ontkoppelpunt pos.: 51°19.378'N 13°12.616'E = 339° 2.5 km van vertrek tijd: 10:18:23 UTC alti: 644 m Landingspunt pos.: 51°18.121'N 13°13.633'E = 94° 0.3 km van vertrek tijd: 15:02:01 UTC alti: 35 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 04:47:30 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°17.965'N 13°11.801'E @ 10:28:27 UTC, 1343 m punt 1: 51°38.007'N 12°50.598'E @ 11:47:35 UTC, 1257 m punt 2: 51°49.414'N 12°49.408'E @ 12:08:43 UTC, 1227 m punt 3: 52°13.367'N 11°49.156'E @ 13:03:34 UTC, 1272 m punt 4: 52°13.695'N 12°15.545'E @ 13:20:00 UTC, 1033 m punt 5: 51°46.544'N 13°37.076'E @ 14:34:08 UTC, 1450 m Finish: 51°18.038'N 13°11.992'E @ 15:01:00 UTC, 129 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 44.5 km 327° @ 33.8 km/h been 2: 21.2 km 356° @ 60.2 km/h been 3: 82.0 km 303° @ 89.7 km/h been 4: 30.1 km 89° @ 109.8 km/h been 5: 106.0 km 118° @ 85.8 km/h been 6: 60.3 km 209° @ 134.7 km/h Afgelegde afstand: 344.1 km Duur: 04:32:33 Gemiddelde snelheid: 75.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.6 km Starthoogte: 627.0 m Finishhoogte: 129.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 498 m Totale score afstand: 344.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°11.571'N 11°50.020'E = 317° 137.9 km van vertrek tijd: 13:02:01 UTC alti: 1411 m Finishpunt pos.: 51°18.121'N 13°13.633'E = 94° 0.3 km van vertrek tijd: 15:02:01 UTC alti: 35 m Grootste afstand in 2 uur: 201.8 km Beste snelheid in 2 uur: 100.9 km/h Hoogteverlies: 1376 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 331.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 001LIEBSCHUETZWALD 51°21.533'N 13°09.533'E punt 1: 118ELSTER 51°49.567'N 12°49.467'E 56.9 km 336° punt 2: 068BURG 52°13.550'N 11°49.317'E 81.9 km 303° punt 3: 469WALDDREHNA 51°46.723'N 13°37.155'E 133.1 km 111° finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 59.5 km 207° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 001LIEBSCHUETZWALD @ 10:53:56 UTC, 1223 m punt 1: 118ELSTER @ 12:08:47 UTC, 1203 m : 56.4 km 45.2 km/h punt 2: 068BURG @ 13:03:40 UTC, 1260 m : 80.9 km 88.5 km/h punt 3: 469WALDDREHNA @ 14:34:03 UTC, 1455 m : 132.1 km 87.7 km/h finish: 010CANIZ @ 15:01:42 UTC, 40 m : 59.0 km 128.0 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 328.4 km Duur van de proef: 04:07:46 Gemiddelde snelheid: 79.5 km/h Start hoogte: 627 m Hoogte passeren start: 1223 m Hoogte passeren finish: 40 m Hoogteverlies over proef: 587 m Totale score afstand: 328.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 121.1 km Been 1: 77.0 km Been 2: 77.1 km Totaal: 275.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:18:23 UTC einde: 15:02:01 UTC duur: 04:43:38 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 627 m @ 10:18:33 UTC hoog punt: 1947 m @ 14:25:53 UTC hoogtewinst: 1320 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4018 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||