22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2023 -- Tom CONINGS -- 1063,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens briefing BK
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/05/2023 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-7940 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2 Logger file: 2023-05-30-LXV-8I2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:31:10 Duurvlucht : 04:27:56 Vrije vlucht : 260.9 km Fasttrack : 86.2 kmh Opgegeven proef: 251.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.238'N 5°22.112'E tijd: 11:45:13 UTC alti: -79 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.089'N 5°26.329'E = 72° 5.2 km van vertrek tijd: 11:48:27 UTC alti: 516 m Landingspunt pos.: 50°58.240'N 5°22.646'E = 90° 0.6 km van vertrek tijd: 16:16:23 UTC alti: -58 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 04:31:10 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.139'N 5°25.247'E @ 11:52:25 UTC, 806 m punt 1: 51°02.775'N 5°40.739'E @ 12:51:17 UTC, 603 m punt 2: 51°24.542'N 6°01.095'E @ 13:47:12 UTC, 405 m punt 3: 51°37.065'N 6°51.414'E @ 14:50:18 UTC, 643 m punt 4: 51°26.702'N 6°04.444'E @ 15:31:51 UTC, 698 m punt 5: 51°03.504'N 5°36.808'E @ 16:07:18 UTC, 1004 m Finish: 50°58.272'N 5°21.801'E @ 16:15:44 UTC, 9 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 64° @ 20.4 km/h been 2: 46.8 km 30° @ 50.2 km/h been 3: 62.7 km 68° @ 59.6 km/h been 4: 57.6 km 251° @ 83.2 km/h been 5: 53.7 km 217° @ 90.9 km/h been 6: 20.1 km 241° @ 142.7 km/h Afgelegde afstand: 260.9 km Duur: 04:23:19 Gemiddelde snelheid: 59.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 516.0 m Finishhoogte: 9.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 507 m Totale score afstand: 260.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°29.449'N 6°17.701'E = 48° 86.8 km van vertrek tijd: 14:14:43 UTC alti: 697 m Finishpunt pos.: 50°58.347'N 5°22.161'E = 16° 0.2 km van vertrek tijd: 16:14:44 UTC alti: 63 m Grootste afstand in 2 uur: 172.4 km Beste snelheid in 2 uur: 86.2 km/h Hoogteverlies: 634 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 255.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E punt 1: SEVENUM 51°24.439'N 6°01.315'E 58.2 km 34° punt 2: DINSLAKEN AERO 51°37.000'N 6°51.790'E 62.9 km 68° punt 3: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 58.1 km 251° punt 4: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.9 km 215° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: AFRIT GENK OOST @ 12:27:21 UTC, 526 m punt 1: SEVENUM @ 13:48:25 UTC, 492 m : 57.7 km 42.7 km/h punt 2: DINSLAKEN AERO @ 14:50:20 UTC, 641 m : 61.9 km 60.0 km/h punt 3: HORST NL @ 15:31:51 UTC, 698 m : 57.1 km 82.6 km/h punt 4: AFRIT GENK OOST @ 16:11:07 UTC, 784 m : 62.9 km 96.1 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 16:14:43 UTC, 62 m : 11.6 km 194.1 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 251.2 km Duur van de proef: 03:47:22 Gemiddelde snelheid: 66.3 km/h Start hoogte: 429 m Hoogte passeren start: 526 m Hoogte passeren finish: 62 m Hoogteverlies over proef: 367 m Totale score afstand: 251.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:48:27 UTC einde: 16:16:23 UTC duur: 04:27:56 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 316 m @ 13:40:26 UTC hoog punt: 1230 m @ 15:57:20 UTC hoogtewinst: 914 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:00:35 bearing 84.3° Tweede punt: 15:31:50 bearing 60.8° Totale hoek: -23.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3666 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||