22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2023 -- Hugo JANSEN -- 1361,8 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Riesa-Canitz StreckenflugWoche 2023 Wedstrijddag 5. Alle doorvlogen luchtruimen inactief volgens wedstrijdleiding.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/05/2023 Piloot: HUGO JANSEN Zweefvliegtuig: D-KKAB Toestel type: LS8ST-18 Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5fa Logger file: 2023-05-30-NAV-5FA-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:33:42 Duurvlucht : 04:28:35 Vrije vlucht : 329.6 km Fasttrack : 96.4 kmh Opgegeven proef: 310.5 km Driehoek : 267.6 km Hoogtewinst : 1329.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°18.127'N 13°13.333'E tijd: 10:36:30 UTC alti: 27 m Ontkoppelpunt pos.: 51°19.309'N 13°11.743'E = 320° 2.9 km van vertrek tijd: 10:41:37 UTC alti: 727 m Landingspunt pos.: 51°18.062'N 13°13.890'E = 101° 0.7 km van vertrek tijd: 15:10:12 UTC alti: 48 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:33:42 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°15.927'N 13°13.475'E @ 11:23:25 UTC, 1367 m punt 1: 51°39.137'N 12°57.573'E @ 12:00:53 UTC, 1260 m punt 2: 52°03.743'N 11°56.777'E @ 12:58:30 UTC, 1113 m punt 3: 51°56.285'N 13°10.615'E @ 14:06:36 UTC, 1928 m punt 4: 51°43.353'N 13°47.475'E @ 14:39:58 UTC, 1804 m punt 5: 51°39.263'N 13°31.341'E @ 14:52:54 UTC, 1531 m Finish: 51°18.053'N 13°12.530'E @ 15:09:21 UTC, 101 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 46.8 km 337° @ 75.0 km/h been 2: 83.4 km 304° @ 86.8 km/h been 3: 85.6 km 99° @ 75.5 km/h been 4: 48.7 km 119° @ 87.5 km/h been 5: 20.1 km 248° @ 93.2 km/h been 6: 45.0 km 209° @ 164.0 km/h Afgelegde afstand: 329.6 km Duur: 03:45:56 Gemiddelde snelheid: 87.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 727.0 m Finishhoogte: 101.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 626 m Totale score afstand: 329.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°00.597'N 12°02.940'E = 315° 113.1 km van vertrek tijd: 13:09:54 UTC alti: 1311 m Finishpunt pos.: 51°18.038'N 13°13.524'E = 127° 0.3 km van vertrek tijd: 15:09:54 UTC alti: 51 m Grootste afstand in 2 uur: 192.8 km Beste snelheid in 2 uur: 96.4 km/h Hoogteverlies: 1260 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 313.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 002STRELA 51°21.133'N 13°13.583'E punt 1: 355PRETZSCH 51°42.950'N 12°48.517'E 49.8 km 325° punt 2: 259LEITZ 52°03.750'N 11°56.983'E 70.6 km 304° punt 3: 087CRINITZ 51°43.417'N 13°47.417'E 132.2 km 106° finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 60.9 km 220° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 002STRELA @ 11:30:22 UTC, 1049 m punt 1: 355PRETZSCH @ 12:11:47 UTC, 1218 m : 49.3 km 71.4 km/h punt 2: 259LEITZ @ 12:58:34 UTC, 1113 m : 69.6 km 89.3 km/h punt 3: 087CRINITZ @ 14:39:54 UTC, 1798 m : 131.2 km 77.7 km/h finish: 010CANIZ @ 15:09:17 UTC, 106 m : 60.4 km 123.4 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 310.5 km Duur van de proef: 03:38:55 Gemiddelde snelheid: 85.1 km/h Start hoogte: 727 m Hoogte passeren start: 1049 m Hoogte passeren finish: 106 m Hoogteverlies over proef: 621 m Totale score afstand: 310.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 115.7 km Been 1: 77.0 km Been 2: 74.9 km Totaal: 267.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:41:37 UTC einde: 15:10:12 UTC duur: 04:28:35 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 727 m @ 10:41:37 UTC hoog punt: 2056 m @ 14:19:56 UTC hoogtewinst: 1329 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3933 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||