22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 795,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijd luchtruim. squak 4231 en brogel uitluisteren. Neiderheim 6101 en uitluisteren
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/05/2023 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-05-30-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:28:38 Duurvlucht : 04:25:06 Vrije vlucht : 229.0 km Fasttrack : 80.4 kmh Opgegeven proef: 211.8 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.229'N 5°22.162'E tijd: 11:16:01 UTC alti: -79 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.098'N 5°25.090'E = 65° 3.8 km van vertrek tijd: 11:20:30 UTC alti: 512 m Landingspunt pos.: 50°58.247'N 5°22.684'E = 87° 0.6 km van vertrek tijd: 16:44:39 UTC alti: -56 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 05:28:38 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 5.4 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.077'N 5°23.792'E @ 11:30:20 UTC, 573 m punt 1: 51°01.873'N 5°41.553'E @ 12:53:42 UTC, 437 m punt 2: 51°24.555'N 6°01.279'E @ 13:46:33 UTC, 710 m punt 3: 51°26.176'N 6°20.704'E @ 14:08:38 UTC, 905 m punt 4: 51°37.743'N 6°38.344'E @ 14:28:53 UTC, 695 m punt 5: 51°43.814'N 7°10.034'E @ 14:59:46 UTC, 746 m Finish: 51°31.889'N 6°13.778'E @ 15:46:01 UTC, 206 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.9 km 71° @ 15.8 km/h been 2: 47.9 km 28° @ 54.4 km/h been 3: 22.7 km 82° @ 61.7 km/h been 4: 29.6 km 43° @ 87.7 km/h been 5: 38.2 km 73° @ 74.3 km/h been 6: 68.6 km 252° @ 89.0 km/h Afgelegde afstand: 229.0 km Duur: 04:15:41 Gemiddelde snelheid: 53.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 86.6 km Starthoogte: 392.0 m Finishhoogte: 206.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 186 m Totale score afstand: 229.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°24.341'N 6°01.013'E = 43° 66.3 km van vertrek tijd: 13:47:57 UTC alti: 837 m Finishpunt pos.: 51°31.314'N 6°14.409'E = 44° 86.4 km van vertrek tijd: 15:46:38 UTC alti: 125 m Grootste afstand in 2 uur: 160.8 km Beste snelheid in 2 uur: 80.4 km/h Hoogteverlies: 712 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 304.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E punt 1: SEVENUM 51°24.439'N 6°01.315'E 58.2 km 34° punt 2: HALTERN 51°43.780'N 7°10.300'E 87.4 km 65° punt 3: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 82.5 km 248° punt 4: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.9 km 215° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: AFRIT GENK OOST @ 12:21:29 UTC, 472 m punt 1: SEVENUM @ 13:46:36 UTC, 713 m : 57.7 km 40.7 km/h punt 2: HALTERN @ 14:59:47 UTC, 744 m : 86.4 km 70.8 km/h punt 3: HORST NL niet gerond afbreekpunt: 51°31.546'N 6°14.048'E @ 15:46:20 UTC, 218 m : 67.7 km 87.3 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 211.8 km Duur van de proef: 03:24:51 Gemiddelde snelheid: 62.0 km/h Start hoogte: 392 m Hoogte passeren start: 472 m Hoogte aan break-punt: 218 m Hoogteverlies over proef: 174 m Totale score afstand: 211.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:21:32 UTC einde: 15:46:38 UTC duur: 04:25:06 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 279 m @ 12:43:23 UTC hoog punt: 1113 m @ 14:51:49 UTC hoogtewinst: 834 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:00:24 bearing 84.9° Tweede punt: 15:42:44 bearing 59.1° Totale hoek: -25.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2514 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||