22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 467,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijdregelment BK
IGC File gegevens: 200 Driehoek: geen gesloten segment gevonden Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/05/2023 Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE Zweefvliegtuig: D8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15M Logger type: LX Navigation s/n: gt1 Logger file: 2023-05-27-LXN-GT1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:54:52 Duurvlucht : 02:50:25 Vrije vlucht : 117.9 km Fasttrack : 57.3 kmh Opgegeven proef: 113.3 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.231'N 5°22.092'E tijd: 11:57:58 UTC alti: -45 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.305'N 5°24.209'E = 51° 3.2 km van vertrek tijd: 12:02:25 UTC alti: 562 m Landingspunt pos.: 51°22.564'N 5°47.932'E = 33° 54.2 km van vertrek tijd: 14:52:50 UTC alti: -48 m Afstand take-off tot landing: 54.2 Totale vluchtduur: 02:54:52 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5 Start : 50°55.630'N 5°27.383'E @ 12:20:17 UTC, 811 m punt 1: 51°10.687'N 5°41.686'E @ 13:32:16 UTC, 839 m punt 2: 51°15.521'N 5°57.801'E @ 13:51:17 UTC, 468 m punt 3: 51°26.582'N 6°15.890'E @ 14:28:01 UTC, 641 m Finish: 51°22.637'N 5°46.188'E @ 14:50:48 UTC, 173 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 32.5 km 31° @ 27.1 km/h been 2: 20.8 km 64° @ 65.6 km/h been 3: 29.4 km 45° @ 48.0 km/h been 4: 35.2 km 258° @ 92.7 km/h Afgelegde afstand: 117.9 km Duur: 02:30:31 Gemiddelde snelheid: 47.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 53.3 km Starthoogte: 391.0 m Finishhoogte: 173.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 218 m Totale score afstand: 117.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°55.200'N 5°31.368'E = 117° 12.2 km van vertrek tijd: 12:49:39 UTC alti: 727 m Finishpunt pos.: 51°22.229'N 5°47.988'E = 34° 53.8 km van vertrek tijd: 14:49:39 UTC alti: 272 m Grootste afstand in 2 uur: 114.7 km Beste snelheid in 2 uur: 57.3 km/h Hoogteverlies: 455 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 191.1 km GELDIG vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GEN 50°55.409'N 5°30.379'E punt 1: STRAMPRO 51°11.414'N 5°43.176'E 33.2 km 27° punt 2: STRAELEN 51°26.700'N 6°16.030'E 47.5 km 53° punt 3: HOOLST 51°09.279'N 5°08.949'E 84.4 km 248° finish: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E 25.9 km 142° landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GEN @ 12:46:26 UTC, 751 m punt 1: STRAMPRO @ 13:33:13 UTC, 755 m : 32.7 km 42.0 km/h punt 2: STRAELEN @ 14:28:01 UTC, 641 m : 46.5 km 51.0 km/h punt 3: HOOLST niet gerond afbreekpunt: 51°22.607'N 5°46.204'E @ 14:50:50 UTC, 168 m : 34.0 km 89.4 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 113.3 km Duur van de proef: 02:04:24 Gemiddelde snelheid: 54.6 km/h Start hoogte: 391 m Hoogte passeren start: 751 m Hoogte aan break-punt: 168 m Hoogteverlies over proef: 223 m Totale score afstand: 113.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:02:25 UTC einde: 14:52:50 UTC duur: 02:50:25 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 215 m @ 13:12:37 UTC hoog punt: 1002 m @ 13:30:37 UTC hoogtewinst: 787 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:47:55 bearing 88.4° Tweede punt: 14:50:40 bearing 58.9° Totale hoek: -29.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Driehoek: geen gesloten segment gevonden Rekentijd 1089 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||