22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 836,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijdregelment BK
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE Zweefvliegtuig: D8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15M Logger type: LX Navigation s/n: gt1 Logger file: 2023-05-28-LXN-GT1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:49:42 Duurvlucht : 02:45:55 Vrije vlucht : 209.7 km Fasttrack : 85.2 kmh Driehoek : 178.4 km Hoogtewinst : 1105.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.234'N 5°22.096'E tijd: 11:35:27 UTC alti: -11 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.002'N 5°25.518'E = 96° 4.0 km van vertrek tijd: 11:39:14 UTC alti: 596 m Landingspunt pos.: 50°58.241'N 5°22.520'E = 88° 0.5 km van vertrek tijd: 14:25:09 UTC alti: -4 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 02:49:42 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°55.562'N 5°33.025'E @ 12:01:39 UTC, 1382 m punt 1: 51°22.772'N 4°54.508'E @ 12:49:37 UTC, 943 m punt 2: 51°10.998'N 5°14.785'E @ 13:19:39 UTC, 1381 m punt 3: 51°14.129'N 5°36.378'E @ 13:35:47 UTC, 1088 m punt 4: 51°20.231'N 5°56.315'E @ 13:56:52 UTC, 950 m punt 5: 51°11.183'N 5°35.786'E @ 14:12:27 UTC, 988 m Finish: 50°58.342'N 5°21.220'E @ 14:22:48 UTC, 205 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 67.5 km 319° @ 84.5 km/h been 2: 32.1 km 133° @ 64.2 km/h been 3: 25.8 km 77° @ 96.0 km/h been 4: 25.8 km 64° @ 73.4 km/h been 5: 29.2 km 235° @ 112.4 km/h been 6: 29.3 km 216° @ 169.6 km/h Afgelegde afstand: 209.7 km Duur: 02:21:09 Gemiddelde snelheid: 89.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 596.0 m Finishhoogte: 205.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 391 m Totale score afstand: 209.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°09.723'N 5°13.006'E = 334° 23.8 km van vertrek tijd: 12:20:48 UTC alti: 853 m Finishpunt pos.: 50°59.701'N 5°24.485'E = 46° 3.9 km van vertrek tijd: 14:20:49 UTC alti: 413 m Grootste afstand in 2 uur: 170.4 km Beste snelheid in 2 uur: 85.2 km/h Hoogteverlies: 440 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 206.4 km GELDIG vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GEN 50°55.409'N 5°30.379'E punt 1: WEELDE 0 51°22.870'N 4°54.250'E 66.1 km 321° punt 2: LOMMEL T 51°11.569'N 5°19.330'E 35.9 km 126° punt 3: BERINGE 51°20.350'N 5°56.569'E 46.3 km 69° punt 4: BOCHOLT 51°10.351'N 5°34.732'E 31.5 km 234° finish: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E 26.7 km 212° landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 596 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 55.4 km Been 1: 71.7 km Been 2: 51.3 km Totaal: 178.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:39:14 UTC einde: 14:25:09 UTC duur: 02:45:55 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 341 m @ 12:27:39 UTC hoog punt: 1446 m @ 14:06:37 UTC hoogtewinst: 1105 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:04:25 bearing 87.6° Tweede punt: 12:49:35 bearing 28.9° Totale hoek: -58.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2940 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||