22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 668,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijdregelment BK
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/05/2023 Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE Zweefvliegtuig: D8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15M Logger type: LX Navigation s/n: gt1 Logger file: 2023-05-29-LXN-GT1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:17:04 Duurvlucht : 03:13:45 Vrije vlucht : 168.0 km Fasttrack : 75.6 kmh Driehoek : 108.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.232'N 5°22.100'E tijd: 11:58:54 UTC alti: -45 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.659'N 5°26.265'E = 61° 5.5 km van vertrek tijd: 12:02:13 UTC alti: 551 m Landingspunt pos.: 50°58.223'N 5°22.686'E = 91° 0.7 km van vertrek tijd: 15:15:58 UTC alti: -42 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:17:04 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°53.477'N 5°29.238'E @ 12:32:38 UTC, 965 m punt 1: 51°10.656'N 5°14.345'E @ 13:27:41 UTC, 565 m punt 2: 51°24.997'N 4°55.661'E @ 14:01:46 UTC, 746 m punt 3: 51°11.796'N 5°08.976'E @ 14:25:09 UTC, 918 m punt 4: 51°14.702'N 5°36.842'E @ 14:51:55 UTC, 370 m Finish: 50°58.212'N 5°21.382'E @ 15:15:06 UTC, 61 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 36.3 km 331° @ 39.6 km/h been 2: 34.3 km 321° @ 60.4 km/h been 3: 29.0 km 148° @ 74.3 km/h been 4: 32.9 km 80° @ 73.7 km/h been 5: 35.5 km 211° @ 91.9 km/h Afgelegde afstand: 168.0 km Duur: 02:42:28 Gemiddelde snelheid: 62.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 266.0 m Finishhoogte: 61.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 205 m Totale score afstand: 168.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.761'N 5°22.532'E = 4° 6.6 km van vertrek tijd: 13:15:17 UTC alti: 865 m Finishpunt pos.: 50°58.197'N 5°21.721'E = 262° 0.4 km van vertrek tijd: 15:15:18 UTC alti: 24 m Grootste afstand in 2 uur: 151.2 km Beste snelheid in 2 uur: 75.6 km/h Hoogteverlies: 841 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GEN 50°55.409'N 5°30.379'E punt 1: ULICOTEN 51°27.293'N 4°51.232'E 74.7 km 323° punt 2: DESSEL K 51°14.029'N 5°09.949'E 32.8 km 138° punt 3: WEERT BR 51°14.949'N 5°40.950'E 36.1 km 87° finish: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E 37.8 km 215° landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GEN @ 13:00:22 UTC, 872 m punt 1: ULICOTEN niet gerond afbreekpunt: 51°24.943'N 4°55.585'E @ 14:02:08 UTC, 768 m : 68.0 km 66.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 68.0 km Duur van de proef: 01:01:46 Gemiddelde snelheid: 66.1 km/h Start hoogte: 266 m Hoogte passeren start: 872 m Hoogte aan break-punt: 768 m Hoogteverlies over proef: -502 m Totale score afstand: 68.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 38.3 km Been 1: 30.3 km Been 2: 39.5 km Totaal: 108.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:02:13 UTC einde: 15:15:58 UTC duur: 03:13:45 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 266 m @ 12:24:21 UTC hoog punt: 971 m @ 12:32:32 UTC hoogtewinst: 705 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:32:36 bearing 90.5° Tweede punt: 14:02:30 bearing 28.1° Totale hoek: -62.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3656 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||