22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1034,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijdregelment BK
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/05/2023 Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE Zweefvliegtuig: D8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15M Logger type: LX Navigation s/n: gt1 Logger file: 2023-05-30-LXN-GT1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:30:48 Duurvlucht : 04:26:37 Vrije vlucht : 259.3 km Fasttrack : 87.6 kmh Opgegeven proef: 251.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.233'N 5°22.105'E tijd: 11:40:21 UTC alti: -64 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.292'N 5°26.751'E = 70° 5.8 km van vertrek tijd: 11:44:32 UTC alti: 560 m Landingspunt pos.: 50°58.250'N 5°22.640'E = 87° 0.6 km van vertrek tijd: 16:11:09 UTC alti: -46 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 04:30:48 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.666'N 5°25.952'E @ 11:49:00 UTC, 798 m punt 1: 51°03.951'N 5°40.941'E @ 12:52:24 UTC, 527 m punt 2: 51°24.686'N 6°02.022'E @ 13:44:22 UTC, 539 m punt 3: 51°36.974'N 6°51.469'E @ 14:49:57 UTC, 638 m punt 4: 51°29.613'N 6°09.908'E @ 15:23:00 UTC, 678 m punt 5: 51°03.523'N 5°36.662'E @ 16:01:57 UTC, 787 m Finish: 50°58.275'N 5°21.600'E @ 16:10:23 UTC, 62 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 61° @ 19.0 km/h been 2: 45.6 km 32° @ 52.7 km/h been 3: 61.6 km 68° @ 56.3 km/h been 4: 49.9 km 254° @ 90.7 km/h been 5: 61.9 km 219° @ 95.4 km/h been 6: 20.1 km 241° @ 143.2 km/h Afgelegde afstand: 259.3 km Duur: 04:21:23 Gemiddelde snelheid: 59.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 560.0 m Finishhoogte: 62.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 498 m Totale score afstand: 259.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°28.453'N 6°17.895'E = 49° 85.8 km van vertrek tijd: 14:14:16 UTC alti: 875 m Finishpunt pos.: 50°58.250'N 5°22.640'E = 87° 0.6 km van vertrek tijd: 16:11:09 UTC alti: -46 m Grootste afstand in 2 uur: 175.2 km Beste snelheid in 2 uur: 87.6 km/h Hoogteverlies: 921 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 255.2 km GELDIG vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E start: AFRIT GE 50°58.641'N 5°32.851'E punt 1: SEVENUM 51°24.438'N 6°01.315'E 58.2 km 34° punt 2: DINSLAKE 51°36.999'N 6°51.789'E 62.9 km 68° punt 3: HORST NL 51°26.899'N 6°04.200'E 58.1 km 251° punt 4: AFRIT GE 50°58.641'N 5°32.851'E 63.9 km 215° finish: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E 12.1 km 266° landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: AFRIT GE @ 12:38:17 UTC, 706 m punt 1: SEVENUM @ 13:43:57 UTC, 528 m : 57.7 km 52.7 km/h punt 2: DINSLAKE @ 14:49:55 UTC, 643 m : 61.9 km 56.3 km/h punt 3: HORST NL @ 15:28:26 UTC, 742 m : 57.1 km 89.0 km/h punt 4: AFRIT GE @ 16:05:34 UTC, 647 m : 62.9 km 101.6 km/h finish: HASSELT @ 16:10:06 UTC, 122 m : 11.6 km 154.1 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 251.2 km Duur van de proef: 03:31:49 Gemiddelde snelheid: 71.2 km/h Start hoogte: 342 m Hoogte passeren start: 706 m Hoogte passeren finish: 122 m Hoogteverlies over proef: 220 m Totale score afstand: 251.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:44:32 UTC einde: 16:11:09 UTC duur: 04:26:37 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 313 m @ 12:58:22 UTC hoog punt: 1156 m @ 15:13:06 UTC hoogtewinst: 843 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:18:10 bearing 84.7° Tweede punt: 15:22:45 bearing 60.0° Totale hoek: -24.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3239 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||