22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-06-2023 -- Tom CONINGS -- 802,6 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens briefing BK
IGC File gegevens: 304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/06/2023 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-7940 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2 Logger file: 2023-06-02-LXV-8I2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:56:04 Duurvlucht : 03:52:57 Vrije vlucht : 191.2 km Fasttrack : 83.1 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.235'N 5°22.211'E tijd: 10:50:34 UTC alti: -44 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.512'N 5°25.381'E = 57° 4.4 km van vertrek tijd: 10:53:41 UTC alti: 600 m Landingspunt pos.: 50°58.246'N 5°22.677'E = 88° 0.5 km van vertrek tijd: 14:46:38 UTC alti: -29 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 03:56:04 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°58.960'N 5°24.532'E @ 10:58:01 UTC, 872 m punt 1: 51°03.200'N 5°42.718'E @ 12:43:24 UTC, 724 m punt 2: 51°21.138'N 5°49.200'E @ 13:05:23 UTC, 627 m punt 3: 51°28.055'N 6°22.626'E @ 13:44:14 UTC, 680 m punt 4: 51°20.889'N 5°49.296'E @ 14:09:17 UTC, 578 m Finish: 50°58.256'N 5°21.873'E @ 14:46:01 UTC, 26 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 22.7 km 70° @ 12.9 km/h been 2: 34.1 km 13° @ 93.1 km/h been 3: 40.8 km 71° @ 63.1 km/h been 4: 40.9 km 251° @ 97.9 km/h been 5: 52.8 km 217° @ 86.2 km/h Afgelegde afstand: 191.2 km Duur: 03:48:00 Gemiddelde snelheid: 50.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 600.0 m Finishhoogte: 26.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 574 m Totale score afstand: 191.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°00.220'N 5°32.238'E = 72° 12.3 km van vertrek tijd: 12:35:19 UTC alti: 954 m Finishpunt pos.: 51°01.933'N 5°39.723'E = 71° 21.6 km van vertrek tijd: 14:35:19 UTC alti: 615 m Grootste afstand in 2 uur: 166.2 km Beste snelheid in 2 uur: 83.1 km/h Hoogteverlies: 339 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 197.4 km NIET GELDIG Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72° punt 2: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 36.2 km 19° punt 3: SEVELEN 51°29.350'N 6°25.650'E 41.0 km 67° punt 4: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 41.0 km 247° punt 5: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 36.2 km 199° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.3 km 253° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:53:41 UTC einde: 14:46:38 UTC duur: 03:52:57 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 306 m @ 13:10:45 UTC hoog punt: 879 m @ 14:02:56 UTC hoogtewinst: 573 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:17:16 bearing 84.6° Tweede punt: 13:58:31 bearing 61.0° Totale hoek: -23.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8436 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||