22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Joris GERNAEY & MAXIM PAQUAY -- 1562,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: KB App listening watch 134.480 with sq4231, Dutch TMZ sq 7000,
IGC File gegevens: 303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/06/2023 Piloot: JORIS GERNAEY Zweefvliegtuig: PH-1615 Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5 Logger file: 2023-06-03-LXV-AE5-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:29:37 Duurvlucht : 05:25:58 Vrije vlucht : 426.4 km Fasttrack : 107.0 kmh Driehoek : 253.9 km Hoogtewinst : 1524.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.234'N 5°22.154'E tijd: 10:10:13 UTC alti: -23 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.684'N 5°24.491'E = 45° 3.8 km van vertrek tijd: 10:13:52 UTC alti: 614 m Landingspunt pos.: 50°58.250'N 5°22.659'E = 87° 0.6 km van vertrek tijd: 15:39:50 UTC alti: -7 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 05:29:37 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.578'N 5°22.503'E @ 10:18:52 UTC, 688 m punt 1: 51°23.628'N 6°09.104'E @ 12:12:37 UTC, 1147 m punt 2: 50°42.333'N 6°16.249'E @ 12:58:34 UTC, 1747 m punt 3: 50°15.159'N 5°43.684'E @ 13:28:59 UTC, 1456 m punt 4: 50°38.984'N 6°14.915'E @ 14:09:55 UTC, 1804 m punt 5: 51°23.703'N 6°08.980'E @ 14:59:41 UTC, 740 m Finish: 50°58.242'N 5°21.826'E @ 15:39:04 UTC, 52 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 72.7 km 48° @ 38.3 km/h been 2: 77.0 km 174° @ 100.6 km/h been 3: 63.4 km 218° @ 125.1 km/h been 4: 57.6 km 40° @ 84.4 km/h been 5: 83.2 km 355° @ 100.3 km/h been 6: 72.4 km 230° @ 110.4 km/h Afgelegde afstand: 426.4 km Duur: 05:20:12 Gemiddelde snelheid: 79.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 518.0 m Finishhoogte: 52.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 466 m Totale score afstand: 426.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.305'N 6°13.806'E = 84° 60.7 km van vertrek tijd: 12:38:53 UTC alti: 1231 m Finishpunt pos.: 51°10.088'N 6°11.562'E = 69° 61.8 km van vertrek tijd: 14:38:53 UTC alti: 934 m Grootste afstand in 2 uur: 214.1 km Beste snelheid in 2 uur: 107.0 km/h Hoogteverlies: 297 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 391.8 km NIET GELDIG Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 38.1 km 53° punt 3: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173° punt 4: BARAQUE FRAITURE 50°14.950'N 5°43.950'E 69.9 km 214° punt 5: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 69.9 km 34° punt 6: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 70.3 km 353° finish: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 40.1 km 226° landing: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 71.2 km Been 1: 111.6 km Been 2: 71.1 km Totaal: 253.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:13:52 UTC einde: 15:39:50 UTC duur: 05:25:58 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 518 m @ 10:15:43 UTC hoog punt: 2042 m @ 14:01:31 UTC hoogtewinst: 1524 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:28:59 bearing 128.9° Tweede punt: 14:59:47 bearing 64.0° Totale hoek: -64.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6635 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||