22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 1588,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Volgens wedstrijdluchtruim. Brogel 4231 en uitluisteren, nederland 7000 en uitluisteren.
IGC File gegevens: 303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/06/2023 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-06-03-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:48:46 Duurvlucht : 05:44:51 Vrije vlucht : 426.0 km Fasttrack : 111.5 kmh Driehoek : 258.0 km Hoogtewinst : 1579.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.237'N 5°22.170'E tijd: 10:01:18 UTC alti: -30 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.454'N 5°25.306'E = 58° 4.3 km van vertrek tijd: 10:05:13 UTC alti: 578 m Landingspunt pos.: 50°58.236'N 5°22.690'E = 90° 0.6 km van vertrek tijd: 15:50:04 UTC alti: -17 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 05:48:46 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.181'N 5°22.341'E @ 11:15:32 UTC, 1414 m punt 1: 51°23.699'N 6°09.138'E @ 12:13:50 UTC, 958 m punt 2: 50°37.781'N 6°13.752'E @ 13:13:54 UTC, 1840 m punt 3: 50°15.095'N 5°43.904'E @ 13:35:55 UTC, 1897 m punt 4: 50°39.008'N 6°15.090'E @ 14:09:29 UTC, 1785 m punt 5: 51°23.726'N 6°09.250'E @ 15:09:03 UTC, 1278 m Finish: 50°58.260'N 5°21.799'E @ 15:49:21 UTC, 61 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 72.2 km 49° @ 74.3 km/h been 2: 85.3 km 176° @ 85.2 km/h been 3: 54.9 km 220° @ 149.7 km/h been 4: 57.7 km 40° @ 103.1 km/h been 5: 83.2 km 355° @ 83.8 km/h been 6: 72.7 km 230° @ 108.3 km/h Afgelegde afstand: 426.0 km Duur: 04:33:49 Gemiddelde snelheid: 93.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 436.0 m Finishhoogte: 61.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 375 m Totale score afstand: 426.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°14.324'N 6°07.609'E = 60° 60.9 km van vertrek tijd: 12:30:33 UTC alti: 1405 m Finishpunt pos.: 51°01.724'N 6°13.170'E = 83° 60.0 km van vertrek tijd: 14:30:33 UTC alti: 1142 m Grootste afstand in 2 uur: 222.9 km Beste snelheid in 2 uur: 111.5 km/h Hoogteverlies: 263 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 391.8 km NIET GELDIG Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 38.1 km 53° punt 3: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173° punt 4: BARAQUE FRAITURE 50°14.950'N 5°43.950'E 69.9 km 214° punt 5: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 69.9 km 34° punt 6: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 70.3 km 353° finish: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 40.1 km 226° landing: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 72.8 km Been 1: 113.0 km Been 2: 72.2 km Totaal: 258.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:05:13 UTC einde: 15:50:04 UTC duur: 05:44:51 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 436 m @ 10:07:33 UTC hoog punt: 2015 m @ 14:01:06 UTC hoogtewinst: 1579 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:35:55 bearing 128.9° Tweede punt: 15:15:13 bearing 62.5° Totale hoek: -66.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4201 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||