22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Bert Sr. SCHMELZER -- 825,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: controle wedstrijd organisatie
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/05/2023 Piloot: BERT SR SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KTBY Toestel type: VENTUS 2CXT Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6xq Logger file: 2023-05-29-LXV-6XQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:33:41 Duurvlucht : 03:28:24 Vrije vlucht : 156.3 km Fasttrack : 70.7 kmh Driehoek : 139.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.231'N 5°22.153'E tijd: 11:37:56 UTC alti: -57 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.524'N 5°25.110'E = 81° 3.5 km van vertrek tijd: 11:41:37 UTC alti: 551 m Landingspunt pos.: 50°58.239'N 5°22.715'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 15:11:37 UTC alti: -53 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:33:41 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.2 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°54.104'N 5°30.542'E @ 12:37:47 UTC, 840 m punt 1: 51°10.721'N 5°14.379'E @ 13:27:11 UTC, 644 m punt 2: 51°21.590'N 4°58.369'E @ 13:54:18 UTC, 679 m punt 3: 51°10.600'N 5°12.640'E @ 14:22:22 UTC, 1079 m punt 4: 51°14.535'N 5°38.049'E @ 14:45:16 UTC, 703 m Finish: 50°58.211'N 5°21.412'E @ 15:10:43 UTC, 33 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 36.1 km 329° @ 43.9 km/h been 2: 27.4 km 317° @ 60.7 km/h been 3: 26.3 km 141° @ 56.2 km/h been 4: 30.5 km 76° @ 79.9 km/h been 5: 36.0 km 213° @ 84.8 km/h Afgelegde afstand: 156.3 km Duur: 02:32:56 Gemiddelde snelheid: 61.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 359.0 m Finishhoogte: 33.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 326 m Totale score afstand: 156.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.618'N 5°23.173'E = 11° 6.4 km van vertrek tijd: 13:13:46 UTC alti: 761 m Finishpunt pos.: 50°58.239'N 5°22.715'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 15:11:37 UTC alti: -53 m Grootste afstand in 2 uur: 141.5 km Beste snelheid in 2 uur: 70.7 km/h Hoogteverlies: 814 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323° punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138° punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 37.8 km 215° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 13:01:45 UTC, 982 m punt 1: ULICOTEN niet gerond afbreekpunt: 51°21.590'N 4°58.369'E @ 13:54:18 UTC, 679 m : 61.2 km 69.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 61.2 km Duur van de proef: 00:52:33 Gemiddelde snelheid: 69.9 km/h Start hoogte: 359 m Hoogte passeren start: 982 m Hoogte aan break-punt: 679 m Hoogteverlies over proef: -320 m Totale score afstand: 61.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 57.5 km Been 1: 42.7 km Been 2: 39.0 km Totaal: 139.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:43:13 UTC einde: 15:11:37 UTC duur: 03:28:24 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 359 m @ 11:47:12 UTC hoog punt: 1093 m @ 14:22:32 UTC hoogtewinst: 734 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:38:17 bearing 89.6° Tweede punt: 13:54:18 bearing 33.6° Totale hoek: -56.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3004 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||