22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Bert Sr. SCHMELZER -- 1158,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: controle wedstrijd leiding
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: BERT SR SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KTBY Toestel type: VENTUS 2CXT Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6xq Logger file: 2023-05-28-LXV-6XQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:48:00 Duurvlucht : 03:44:43 Vrije vlucht : 258.5 km Fasttrack : 89.9 kmh Opgegeven proef: 249.4 km Driehoek : 228.7 km Hoogtewinst : 1209.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.238'N 5°22.161'E tijd: 11:08:10 UTC alti: -23 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.772'N 5°24.968'E = 49° 4.3 km van vertrek tijd: 11:11:27 UTC alti: 578 m Landingspunt pos.: 50°58.242'N 5°22.737'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 14:56:10 UTC alti: -13 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:48:00 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.150'N 5°36.077'E @ 11:48:47 UTC, 1299 m punt 1: 51°02.554'N 5°21.182'E @ 12:21:08 UTC, 1479 m punt 2: 51°29.199'N 4°44.154'E @ 12:55:18 UTC, 1163 m punt 3: 51°11.680'N 5°13.872'E @ 13:31:16 UTC, 1517 m punt 4: 51°21.283'N 6°02.449'E @ 14:17:43 UTC, 1039 m punt 5: 51°13.816'N 5°38.962'E @ 14:43:15 UTC, 1297 m Finish: 50°58.229'N 5°21.100'E @ 14:55:00 UTC, 183 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 300° @ 37.3 km/h been 2: 65.5 km 319° @ 115.1 km/h been 3: 47.4 km 133° @ 79.1 km/h been 4: 59.2 km 72° @ 76.5 km/h been 5: 30.6 km 243° @ 71.9 km/h been 6: 35.6 km 216° @ 182.0 km/h Afgelegde afstand: 258.5 km Duur: 03:06:13 Gemiddelde snelheid: 83.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 16.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km Starthoogte: 485.0 m Finishhoogte: 183.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 302 m Totale score afstand: 258.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°02.459'N 5°21.320'E = 353° 7.9 km van vertrek tijd: 12:21:02 UTC alti: 1519 m Finishpunt pos.: 51°19.203'N 5°56.904'E = 46° 56.2 km van vertrek tijd: 14:21:03 UTC alti: 898 m Grootste afstand in 2 uur: 179.9 km Beste snelheid in 2 uur: 89.9 km/h Hoogteverlies: 621 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 253.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: MEER GRN 51°29.240'N 4°44.200'E 82.6 km 320° punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 52.3 km 129° punt 3: MAASBREE 51°21.369'N 6°02.592'E 53.5 km 70° punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 38.3 km 238° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 12:10:45 UTC, 1601 m punt 1: MEER GRN @ 12:55:19 UTC, 1164 m : 82.1 km 110.6 km/h punt 2: LOMMEL TESTBAAN @ 13:34:38 UTC, 1355 m : 51.3 km 78.3 km/h punt 3: MAASBREE @ 14:17:43 UTC, 1039 m : 52.5 km 73.1 km/h punt 4: BOCHOLT BE @ 14:46:00 UTC, 1084 m : 37.3 km 79.2 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 14:55:54 UTC, 4 m : 26.2 km 158.7 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 249.4 km Duur van de proef: 02:45:09 Gemiddelde snelheid: 90.6 km/h Start hoogte: 485 m Hoogte passeren start: 1601 m Hoogte passeren finish: 4 m Hoogteverlies over proef: 481 m Totale score afstand: 249.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 73.2 km Been 1: 91.5 km Been 2: 64.0 km Totaal: 228.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:11:27 UTC einde: 14:56:10 UTC duur: 03:44:43 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 485 m @ 11:14:41 UTC hoog punt: 1694 m @ 11:39:15 UTC hoogtewinst: 1209 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:10:20 bearing 88.3° Tweede punt: 12:55:16 bearing 15.0° Totale hoek: -73.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3135 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||