22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Bert Sr. SCHMELZER -- 1072,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: gecontroleerd door wedstrijdleiding
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/05/2023 Piloot: BERT SR SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KTBY Toestel type: VENTUS 2CXT Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6xq Logger file: 2023-05-27-LXV-6XQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:32:17 Duurvlucht : 04:27:33 Vrije vlucht : 234.7 km Fasttrack : 72.3 kmh Driehoek : 136.3 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.235'N 5°22.137'E tijd: 11:39:43 UTC alti: -57 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.859'N 5°24.603'E = 68° 3.1 km van vertrek tijd: 11:44:27 UTC alti: 536 m Landingspunt pos.: 50°58.251'N 5°22.726'E = 88° 0.7 km van vertrek tijd: 16:12:00 UTC alti: -33 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:32:17 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.587'N 5°22.685'E @ 11:56:02 UTC, 932 m punt 1: 51°02.279'N 5°38.831'E @ 12:55:03 UTC, 722 m punt 2: 51°17.186'N 5°56.566'E @ 13:37:19 UTC, 717 m punt 3: 51°33.871'N 6°29.224'E @ 14:22:43 UTC, 763 m punt 4: 51°22.893'N 6°09.079'E @ 14:49:51 UTC, 691 m punt 5: 51°09.612'N 5°09.198'E @ 15:56:02 UTC, 839 m Finish: 50°58.251'N 5°22.726'E @ 16:12:00 UTC, -33 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 70° @ 20.4 km/h been 2: 34.5 km 37° @ 49.0 km/h been 3: 48.9 km 50° @ 64.6 km/h been 4: 31.0 km 229° @ 68.5 km/h been 5: 73.9 km 251° @ 67.0 km/h been 6: 26.3 km 143° @ 99.0 km/h Afgelegde afstand: 234.7 km Duur: 04:15:58 Gemiddelde snelheid: 55.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 493.0 m Finishhoogte: -33.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 526 m Totale score afstand: 234.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°14.450'N 5°52.980'E = 50° 46.9 km van vertrek tijd: 13:34:24 UTC alti: 952 m Finishpunt pos.: 51°13.375'N 5°21.495'E = 358° 28.1 km van vertrek tijd: 15:34:25 UTC alti: 910 m Grootste afstand in 2 uur: 144.5 km Beste snelheid in 2 uur: 72.3 km/h Hoogteverlies: 42 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 230.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ALPEN 51°33.900'N 6°29.400'E 99.1 km 43° punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 29.8 km 231° punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 75.2 km 249° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 536 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 38.2 km Been 1: 60.0 km Been 2: 38.2 km Totaal: 136.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:44:27 UTC einde: 16:12:00 UTC duur: 04:27:33 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 382 m @ 13:19:27 UTC hoog punt: 1101 m @ 15:09:03 UTC hoogtewinst: 719 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:17:13 bearing 86.3° Tweede punt: 15:54:41 bearing 57.1° Totale hoek: -29.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3269 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||