22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-06-2023 -- Senne HACCURIA -- 1535,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000 NL, Dutch Mil uitgeluisterd NL.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 04/06/2023 Piloot: SENNE HACCURIA Zweefvliegtuig: OO-YLX Toestel type: LS 4A Klasse: NKN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: d69 Logger file: 2023-06-04-NAV-D69-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:40:09 Duurvlucht : 05:37:02 Vrije vlucht : 322.8 km Fasttrack : 72.1 kmh Opgegeven proef: 319.3 km Driehoek : 260.2 km Hoogtewinst : 1265.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.236'N 5°22.181'E tijd: 11:36:05 UTC alti: -27 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.154'N 5°25.774'E = 68° 4.5 km van vertrek tijd: 11:39:12 UTC alti: 545 m Landingspunt pos.: 50°58.212'N 5°22.711'E = 94° 0.6 km van vertrek tijd: 17:16:14 UTC alti: -14 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 05:40:09 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.996'N 5°22.175'E @ 11:44:41 UTC, 1200 m punt 1: 51°32.879'N 6°09.541'E @ 13:39:00 UTC, 1053 m punt 2: 50°55.948'N 5°30.108'E @ 14:38:59 UTC, 1239 m punt 3: 51°03.223'N 5°15.367'E @ 15:03:46 UTC, 1726 m punt 4: 51°18.521'N 4°55.351'E @ 15:50:09 UTC, 1775 m punt 5: 51°30.009'N 4°46.016'E @ 16:06:36 UTC, 1225 m Finish: 50°58.267'N 5°22.988'E @ 17:14:03 UTC, 130 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 85.0 km 40° @ 44.6 km/h been 2: 82.4 km 214° @ 82.5 km/h been 3: 21.9 km 308° @ 53.0 km/h been 4: 36.7 km 321° @ 47.5 km/h been 5: 23.9 km 333° @ 87.2 km/h been 6: 72.9 km 144° @ 64.9 km/h Afgelegde afstand: 322.8 km Duur: 05:29:22 Gemiddelde snelheid: 58.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 545.0 m Finishhoogte: 130.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 415 m Totale score afstand: 322.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°25.158'N 5°59.295'E = 41° 66.0 km van vertrek tijd: 13:17:12 UTC alti: 1346 m Finishpunt pos.: 51°13.258'N 5°06.591'E = 327° 33.3 km van vertrek tijd: 15:17:12 UTC alti: 1004 m Grootste afstand in 2 uur: 144.1 km Beste snelheid in 2 uur: 72.1 km/h Hoogteverlies: 342 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 319.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT / KIEWIT 50°58.201'N 5°22.499'E punt 1: WELLERLOOI 51°32.753'N 6°09.291'E 84.1 km 40° punt 2: 50°56.128'N 5°30.119'E 81.8 km 214° punt 3: GALDER 51°29.935'N 4°46.121'E 81.0 km 321° finish: HASSELT / KIEWIT 50°58.201'N 5°22.499'E 72.5 km 144° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT / KIEWIT @ 11:44:59 UTC, 1128 m punt 1: WELLERLOOI @ 13:38:57 UTC, 1065 m : 84.1 km 44.3 km/h punt 2: @ 14:38:59 UTC, 1239 m : 81.8 km 81.7 km/h punt 3: GALDER @ 16:06:36 UTC, 1225 m : 81.0 km 55.4 km/h finish: HASSELT / KIEWIT @ 17:13:55 UTC, 70 m : 72.5 km 64.6 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 319.3 km Duur van de proef: 05:28:56 Gemiddelde snelheid: 58.2 km/h Start hoogte: 545 m Hoogte passeren start: 1128 m Hoogte passeren finish: 70 m Hoogteverlies over proef: 475 m Totale score afstand: 319.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 82.3 km Been 1: 81.2 km Been 2: 96.6 km Totaal: 260.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:39:12 UTC einde: 17:16:14 UTC duur: 05:37:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 545 m @ 11:39:12 UTC hoog punt: 1810 m @ 15:50:25 UTC hoogtewinst: 1265 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:39:00 bearing 86.8° Tweede punt: 16:06:32 bearing 16.3° Totale hoek: -70.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4348 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||