22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2023 -- Bart LEYSEN -- 998,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: luchtruim vlg OBGN
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/05/2023 Piloot: BART LEYSEN Zweefvliegtuig: D-4115 Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47 Logger file: 2023-05-30-LXV-A47-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:41:16 Duurvlucht : 04:36:38 Vrije vlucht : 264.9 km Fasttrack : 87.9 kmh Opgegeven proef: 251.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.238'N 5°22.110'E tijd: 11:33:23 UTC alti: -78 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.409'N 5°24.579'E = 84° 2.9 km van vertrek tijd: 11:38:01 UTC alti: 528 m Landingspunt pos.: 50°58.224'N 5°22.713'E = 92° 0.7 km van vertrek tijd: 16:14:39 UTC alti: -60 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:41:16 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.756'N 5°23.301'E @ 11:44:10 UTC, 732 m punt 1: 51°01.909'N 5°39.131'E @ 12:55:39 UTC, 639 m punt 2: 51°24.553'N 6°01.299'E @ 13:46:27 UTC, 654 m punt 3: 51°37.030'N 6°51.446'E @ 14:45:29 UTC, 724 m punt 4: 51°16.634'N 5°45.671'E @ 15:41:05 UTC, 922 m punt 5: 51°04.028'N 5°39.479'E @ 15:54:10 UTC, 486 m Finish: 50°58.297'N 5°21.537'E @ 16:13:45 UTC, 47 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 67° @ 16.8 km/h been 2: 49.3 km 31° @ 58.2 km/h been 3: 62.5 km 68° @ 63.5 km/h been 4: 85.1 km 244° @ 91.8 km/h been 5: 24.5 km 197° @ 112.2 km/h been 6: 23.5 km 243° @ 72.1 km/h Afgelegde afstand: 264.9 km Duur: 04:29:35 Gemiddelde snelheid: 59.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 528.0 m Finishhoogte: 47.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 481 m Totale score afstand: 264.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°28.399'N 6°18.130'E = 49° 85.9 km van vertrek tijd: 14:14:21 UTC alti: 874 m Finishpunt pos.: 50°58.222'N 5°22.389'E = 95° 0.3 km van vertrek tijd: 16:14:21 UTC alti: -61 m Grootste afstand in 2 uur: 175.8 km Beste snelheid in 2 uur: 87.9 km/h Hoogteverlies: 935 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 255.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E punt 1: SEVENUM 51°24.439'N 6°01.315'E 58.2 km 34° punt 2: DINSLAKEN AERO 51°37.000'N 6°51.790'E 62.9 km 68° punt 3: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 58.1 km 251° punt 4: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.9 km 215° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: AFRIT GENK OOST @ 12:41:03 UTC, 770 m punt 1: SEVENUM @ 13:46:52 UTC, 709 m : 57.7 km 52.6 km/h punt 2: DINSLAKEN AERO @ 14:45:27 UTC, 725 m : 61.9 km 63.4 km/h punt 3: HORST NL @ 15:22:54 UTC, 847 m : 57.1 km 91.5 km/h punt 4: AFRIT GENK OOST @ 16:06:27 UTC, 659 m : 62.9 km 86.6 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 16:13:26 UTC, 90 m : 11.6 km 100.0 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 251.2 km Duur van de proef: 03:32:23 Gemiddelde snelheid: 71.0 km/h Start hoogte: 447 m Hoogte passeren start: 770 m Hoogte passeren finish: 90 m Hoogteverlies over proef: 357 m Totale score afstand: 251.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:38:01 UTC einde: 16:14:39 UTC duur: 04:36:38 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 374 m @ 13:29:06 UTC hoog punt: 1051 m @ 15:13:17 UTC hoogtewinst: 677 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:34:05 bearing 86.1° Tweede punt: 15:18:04 bearing 60.3° Totale hoek: -25.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9834 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||