22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Bart LEYSEN -- 1450,8 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: luchtruim vlg OBGN
IGC File gegevens: 304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/06/2023 Piloot: BART LEYSEN Zweefvliegtuig: D-4115 Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47 Logger file: 2023-06-03-LXV-A47-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:53:23 Duurvlucht : 04:48:56 Vrije vlucht : 371.1 km Fasttrack : 113.2 kmh Driehoek : 255.9 km Hoogtewinst : 1543.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.230'N 5°22.101'E tijd: 10:24:33 UTC alti: -30 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.190'N 5°25.263'E = 64° 4.1 km van vertrek tijd: 10:29:00 UTC alti: 600 m Landingspunt pos.: 50°58.248'N 5°22.754'E = 87° 0.8 km van vertrek tijd: 15:17:56 UTC alti: -20 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 04:53:23 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.058'N 5°22.391'E @ 10:40:34 UTC, 1234 m punt 1: 51°23.597'N 6°09.284'E @ 12:20:34 UTC, 604 m punt 2: 50°50.905'N 6°18.436'E @ 13:02:46 UTC, 677 m punt 3: 50°25.400'N 6°00.629'E @ 13:36:42 UTC, 1903 m punt 4: 50°47.182'N 6°14.512'E @ 13:59:33 UTC, 1619 m punt 5: 51°23.660'N 6°09.158'E @ 14:42:02 UTC, 1009 m Finish: 50°58.295'N 5°21.471'E @ 15:15:43 UTC, 158 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 73.5 km 48° @ 44.1 km/h been 2: 61.6 km 170° @ 87.5 km/h been 3: 51.7 km 204° @ 91.5 km/h been 4: 43.6 km 22° @ 114.4 km/h been 5: 67.9 km 355° @ 95.9 km/h been 6: 72.8 km 230° @ 129.7 km/h Afgelegde afstand: 371.1 km Duur: 04:35:09 Gemiddelde snelheid: 80.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 484.0 m Finishhoogte: 158.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 326 m Totale score afstand: 371.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°48.969'N 6°16.661'E = 105° 66.2 km van vertrek tijd: 13:12:39 UTC alti: 1663 m Finishpunt pos.: 50°58.558'N 5°27.439'E = 84° 6.3 km van vertrek tijd: 15:12:39 UTC alti: 409 m Grootste afstand in 2 uur: 226.4 km Beste snelheid in 2 uur: 113.2 km/h Hoogteverlies: 1254 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 370.8 km NIET GELDIG Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 69.6 km 40° punt 2: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173° punt 3: MALMEDY 50°25.250'N 6°00.580'E 43.4 km 206° punt 4: AKEN TV-MAST 50°46.700'N 6°14.600'E 43.1 km 22° punt 5: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 69.1 km 355° punt 6: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.2 km 222° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 74.1 km Been 1: 108.4 km Been 2: 73.3 km Totaal: 255.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:29:00 UTC einde: 15:17:56 UTC duur: 04:48:56 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 394 m @ 12:49:37 UTC hoog punt: 1937 m @ 13:35:31 UTC hoogtewinst: 1543 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:19:14 bearing 64.1° Tweede punt: 13:36:42 bearing 115.7° Totale hoek: 51.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8921 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||