22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 934,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim OBGN 2023
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: BERT SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KSBT Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj Logger file: 2023-05-28-LXV-AGJ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:16:40 Duurvlucht : 03:13:10 Vrije vlucht : 254.6 km Fasttrack : 105.2 kmh Driehoek : 221.1 km Hoogtewinst : 1137.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.237'N 5°22.174'E tijd: 11:04:58 UTC alti: -17 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.104'N 5°24.651'E = 61° 3.3 km van vertrek tijd: 11:08:28 UTC alti: 528 m Landingspunt pos.: 50°58.254'N 5°22.705'E = 87° 0.6 km van vertrek tijd: 14:21:38 UTC alti: -11 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 03:16:40 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°56.696'N 5°33.814'E @ 11:49:53 UTC, 1468 m punt 1: 51°29.116'N 4°44.505'E @ 12:37:36 UTC, 653 m punt 2: 51°11.652'N 5°15.634'E @ 13:15:51 UTC, 1525 m punt 3: 51°15.750'N 5°45.686'E @ 13:35:48 UTC, 797 m punt 4: 51°21.290'N 6°02.279'E @ 13:54:30 UTC, 983 m punt 5: 51°10.939'N 5°36.002'E @ 14:11:56 UTC, 1015 m Finish: 50°58.235'N 5°21.303'E @ 14:20:37 UTC, 109 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 83.1 km 317° @ 104.5 km/h been 2: 48.5 km 132° @ 76.1 km/h been 3: 35.8 km 78° @ 107.7 km/h been 4: 21.8 km 62° @ 70.1 km/h been 5: 36.1 km 238° @ 124.2 km/h been 6: 29.1 km 216° @ 201.4 km/h Afgelegde afstand: 254.6 km Duur: 02:30:44 Gemiddelde snelheid: 101.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 528.0 m Finishhoogte: 109.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 419 m Totale score afstand: 254.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°13.924'N 5°06.509'E = 328° 34.4 km van vertrek tijd: 12:21:08 UTC alti: 1463 m Finishpunt pos.: 50°58.218'N 5°22.093'E = 250° 0.1 km van vertrek tijd: 14:21:08 UTC alti: 12 m Grootste afstand in 2 uur: 210.4 km Beste snelheid in 2 uur: 105.2 km/h Hoogteverlies: 1451 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 253.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: MEER GRN 51°29.240'N 4°44.200'E 82.6 km 320° punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 52.3 km 129° punt 3: MAASBREE 51°21.369'N 6°02.592'E 53.5 km 70° punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 38.3 km 238° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 528 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 72.2 km Been 1: 86.9 km Been 2: 61.9 km Totaal: 221.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:08:28 UTC einde: 14:21:38 UTC duur: 03:13:10 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 528 m @ 11:08:28 UTC hoog punt: 1665 m @ 11:51:57 UTC hoogtewinst: 1137 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:56:36 bearing 86.5° Tweede punt: 12:37:34 bearing 15.3° Totale hoek: -71.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7290 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||