22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 655,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim OBGN 2023
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/05/2023 Piloot: BERT SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KSBT Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj Logger file: 2023-05-29-LXV-AGJ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:38:56 Duurvlucht : 03:34:30 Vrije vlucht : 180.8 km Fasttrack : 83.3 kmh Driehoek : 159.4 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.230'N 5°22.158'E tijd: 11:32:16 UTC alti: -52 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.388'N 5°25.134'E = 58° 4.1 km van vertrek tijd: 11:35:15 UTC alti: 569 m Landingspunt pos.: 50°58.248'N 5°22.749'E = 87° 0.7 km van vertrek tijd: 15:11:12 UTC alti: -51 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:38:56 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.1 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°54.134'N 5°30.634'E @ 12:37:40 UTC, 882 m punt 1: 51°24.057'N 4°57.016'E @ 13:52:05 UTC, 505 m punt 2: 51°10.594'N 5°12.653'E @ 14:22:25 UTC, 1086 m punt 3: 51°16.366'N 5°44.578'E @ 14:46:35 UTC, 600 m punt 4: 51°08.935'N 5°32.076'E @ 15:01:35 UTC, 714 m Finish: 50°58.243'N 5°21.654'E @ 15:10:23 UTC, 24 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 67.9 km 325° @ 54.8 km/h been 2: 30.9 km 144° @ 61.1 km/h been 3: 38.7 km 74° @ 96.0 km/h been 4: 20.0 km 227° @ 80.2 km/h been 5: 23.3 km 212° @ 158.6 km/h Afgelegde afstand: 180.8 km Duur: 02:32:43 Gemiddelde snelheid: 71.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 446.0 m Finishhoogte: 24.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 422 m Totale score afstand: 180.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°00.090'N 5°25.891'E = 52° 5.6 km van vertrek tijd: 13:09:05 UTC alti: 747 m Finishpunt pos.: 50°58.885'N 5°23.568'E = 54° 2.0 km van vertrek tijd: 15:09:05 UTC alti: 275 m Grootste afstand in 2 uur: 166.5 km Beste snelheid in 2 uur: 83.3 km/h Hoogteverlies: 472 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323° punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138° punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 37.8 km 215° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 13:01:43 UTC, 994 m punt 1: ULICOTEN niet gerond afbreekpunt: 51°23.986'N 4°56.870'E @ 13:51:58 UTC, 515 m : 65.7 km 78.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 65.7 km Duur van de proef: 00:50:15 Gemiddelde snelheid: 78.5 km/h Start hoogte: 446 m Hoogte passeren start: 994 m Hoogte aan break-punt: 515 m Hoogteverlies over proef: -69 m Totale score afstand: 65.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 60.9 km Been 1: 53.8 km Been 2: 44.6 km Totaal: 159.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:36:42 UTC einde: 15:11:12 UTC duur: 03:34:30 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 389 m @ 13:53:42 UTC hoog punt: 1096 m @ 14:22:34 UTC hoogtewinst: 707 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:38:11 bearing 89.6° Tweede punt: 13:51:57 bearing 30.1° Totale hoek: -59.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7384 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||