22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 1575,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim OBGN 2023
IGC File gegevens: 303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/06/2023 Piloot: BERT SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KSBT Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj Logger file: 2023-06-03-LXV-AGJ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:20:15 Duurvlucht : 05:16:37 Vrije vlucht : 425.5 km Fasttrack : 118.5 kmh Driehoek : 246.6 km Hoogtewinst : 1469.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.237'N 5°22.180'E tijd: 09:59:26 UTC alti: -23 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.772'N 5°26.650'E = 79° 5.3 km van vertrek tijd: 10:03:04 UTC alti: 599 m Landingspunt pos.: 50°58.247'N 5°22.782'E = 88° 0.7 km van vertrek tijd: 15:19:41 UTC alti: -12 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 05:20:15 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.659'N 5°23.693'E @ 10:11:53 UTC, 1143 m punt 1: 51°23.654'N 6°09.106'E @ 12:12:11 UTC, 1087 m punt 2: 50°38.022'N 6°14.497'E @ 13:03:08 UTC, 1558 m punt 3: 50°15.153'N 5°43.815'E @ 13:26:29 UTC, 1474 m punt 4: 50°39.664'N 6°14.990'E @ 14:02:42 UTC, 1855 m punt 5: 51°23.672'N 6°09.171'E @ 14:44:29 UTC, 1022 m Finish: 50°58.297'N 5°21.450'E @ 15:18:38 UTC, 91 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 71.6 km 47° @ 35.7 km/h been 2: 84.8 km 176° @ 99.9 km/h been 3: 55.8 km 221° @ 143.5 km/h been 4: 58.5 km 39° @ 97.0 km/h been 5: 81.9 km 355° @ 117.6 km/h been 6: 72.8 km 230° @ 128.0 km/h Afgelegde afstand: 425.5 km Duur: 05:06:45 Gemiddelde snelheid: 83.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 591.0 m Finishhoogte: 91.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 500 m Totale score afstand: 425.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°27.363'N 5°56.999'E = 144° 70.4 km van vertrek tijd: 13:16:12 UTC alti: 1957 m Finishpunt pos.: 50°58.785'N 5°25.108'E = 73° 3.6 km van vertrek tijd: 15:16:12 UTC alti: 255 m Grootste afstand in 2 uur: 237.0 km Beste snelheid in 2 uur: 118.5 km/h Hoogteverlies: 1702 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 391.8 km NIET GELDIG Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 38.1 km 53° punt 3: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173° punt 4: BARAQUE FRAITURE 50°14.950'N 5°43.950'E 69.9 km 214° punt 5: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 69.9 km 34° punt 6: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 70.3 km 353° finish: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 40.1 km 226° landing: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 70.2 km Been 1: 104.9 km Been 2: 71.5 km Totaal: 246.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:03:04 UTC einde: 15:19:41 UTC duur: 05:16:37 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 591 m @ 10:03:12 UTC hoog punt: 2060 m @ 13:46:38 UTC hoogtewinst: 1469 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:26:29 bearing 128.9° Tweede punt: 14:44:37 bearing 64.1° Totale hoek: -64.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8346 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||