22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Koen VANDERPUTTEN -- 862,6 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens OBGN
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/05/2023 Piloot: KOEN VANDERPUTTEN Zweefvliegtuig: OO-ZVE Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err Logger file: 2023-05-27-LXV-ERR-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:21:26 Duurvlucht : 04:16:52 Vrije vlucht : 232.7 km Fasttrack : 79.3 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.229'N 5°22.144'E tijd: 11:34:48 UTC alti: -61 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.120'N 5°23.732'E = 48° 2.5 km van vertrek tijd: 11:37:40 UTC alti: 570 m Landingspunt pos.: 50°58.248'N 5°22.620'E = 86° 0.6 km van vertrek tijd: 15:56:14 UTC alti: -38 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 04:21:26 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.1 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.511'N 5°23.521'E @ 12:31:49 UTC, 1010 m punt 1: 51°02.706'N 5°40.561'E @ 12:56:13 UTC, 780 m punt 2: 51°16.771'N 5°56.091'E @ 13:35:39 UTC, 702 m punt 3: 51°33.821'N 6°29.027'E @ 14:17:34 UTC, 580 m punt 4: 51°23.500'N 6°07.826'E @ 14:40:50 UTC, 483 m punt 5: 51°09.396'N 5°09.281'E @ 15:34:21 UTC, 771 m Finish: 50°58.248'N 5°22.620'E @ 15:56:14 UTC, -38 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.4 km 69° @ 52.6 km/h been 2: 31.7 km 35° @ 48.3 km/h been 3: 49.6 km 50° @ 71.0 km/h been 4: 31.1 km 232° @ 80.3 km/h been 5: 72.9 km 249° @ 81.8 km/h been 6: 25.9 km 143° @ 71.0 km/h Afgelegde afstand: 232.7 km Duur: 03:24:25 Gemiddelde snelheid: 68.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 305.0 m Finishhoogte: -38.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 343 m Totale score afstand: 232.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°18.880'N 6°00.975'E = 49° 59.3 km van vertrek tijd: 13:42:59 UTC alti: 950 m Finishpunt pos.: 51°04.252'N 5°15.372'E = 325° 13.7 km van vertrek tijd: 15:42:59 UTC alti: 452 m Grootste afstand in 2 uur: 158.7 km Beste snelheid in 2 uur: 79.3 km/h Hoogteverlies: 498 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 230.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ALPEN 51°33.900'N 6°29.400'E 99.1 km 43° punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 29.8 km 231° punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 75.2 km 249° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 552 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:39:22 UTC einde: 15:56:14 UTC duur: 04:16:52 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 162 m @ 13:13:01 UTC hoog punt: 1071 m @ 15:02:21 UTC hoogtewinst: 909 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:11:09 bearing 86.3° Tweede punt: 15:32:49 bearing 57.2° Totale hoek: -29.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 15252 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||