22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-10-2022 -- Eddy DE CONINCK -- 1228,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: in NL XPDR 7000
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 08/10/2022 Piloot: DE CONINCK EDDY Zweefvliegtuig: D-6826 Toestel type: PEGASE Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4sc Logger file: 2022-10-08-NAV-4SC-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:16:00 Duurvlucht : 04:15:14 Vrije vlucht : 313.2 km Fasttrack : 87.0 kmh Opgegeven proef: 136.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.877'N 4°58.252'E tijd: 10:53:43 UTC alti: -56 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.643'N 4°57.457'E = 245° 1.0 km van vertrek tijd: 10:54:29 UTC alti: 496 m Landingspunt pos.: 51°23.886'N 4°58.417'E = 85° 0.2 km van vertrek tijd: 15:09:43 UTC alti: -61 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 04:16:00 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°25.248'N 4°49.947'E @ 11:04:53 UTC, 661 m punt 1: 51°00.617'N 5°22.652'E @ 11:42:40 UTC, 860 m punt 2: 51°28.167'N 4°34.744'E @ 13:01:18 UTC, 977 m punt 3: 51°25.861'N 5°03.860'E @ 13:19:38 UTC, 886 m punt 4: 51°29.239'N 4°32.975'E @ 13:54:52 UTC, 756 m punt 5: 51°11.672'N 5°24.381'E @ 14:33:36 UTC, 1131 m Finish: 51°24.193'N 4°56.574'E @ 15:06:58 UTC, 147 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 59.5 km 140° @ 94.4 km/h been 2: 75.6 km 313° @ 57.7 km/h been 3: 34.0 km 97° @ 111.3 km/h been 4: 36.3 km 280° @ 61.9 km/h been 5: 68.0 km 118° @ 105.3 km/h been 6: 39.8 km 306° @ 71.6 km/h Afgelegde afstand: 313.2 km Duur: 04:02:05 Gemiddelde snelheid: 77.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.0 km Starthoogte: 411.0 m Finishhoogte: 147.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 264 m Totale score afstand: 313.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°24.792'N 4°50.276'E = 280° 9.4 km van vertrek tijd: 12:45:10 UTC alti: 875 m Finishpunt pos.: 51°14.139'N 5°10.581'E = 142° 23.0 km van vertrek tijd: 14:45:10 UTC alti: 811 m Grootste afstand in 2 uur: 174.1 km Beste snelheid in 2 uur: 87.0 km/h Hoogteverlies: 64 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 313.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 51.6 km 147° punt 2: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 52.5 km 322° punt 3: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 52.5 km 141° punt 4: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 52.5 km 322° punt 5: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 52.5 km 141° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 51.6 km 327° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE AERO @ 11:12:04 UTC, 676 m punt 1: ZONHOVEN @ 11:42:46 UTC, 853 m : 51.6 km 100.8 km/h punt 2: WEELDE 07 @ 13:23:38 UTC, 699 m : 52.5 km 31.2 km/h punt 3: ZONHOVEN niet gerond afbreekpunt: 51°11.623'N 5°24.182'E @ 14:33:27 UTC, 1120 m : 32.1 km 27.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 136.2 km Duur van de proef: 03:21:23 Gemiddelde snelheid: 40.6 km/h Start hoogte: 411 m Hoogte passeren start: 676 m Hoogte aan break-punt: 1120 m Hoogteverlies over proef: -709 m Totale score afstand: 136.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 42.3 km Been 1: 26.9 km Been 2: 26.9 km Totaal: 96.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:54:29 UTC einde: 15:09:43 UTC duur: 04:15:14 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 411 m @ 10:55:42 UTC hoog punt: 1196 m @ 14:51:38 UTC hoogtewinst: 785 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:42:37 bearing 78.7° Tweede punt: 13:54:52 bearing 4.0° Totale hoek: -74.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5106 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||