22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Koen VANDERPUTTEN -- 1602,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens OBGN
IGC File gegevens: 303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/06/2023 Piloot: KOEN VANDERPUTTEN Zweefvliegtuig: OO-ZVE Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err Logger file: 2023-06-03-LXV-ERR-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:19:47 Duurvlucht : 05:16:29 Vrije vlucht : 425.4 km Fasttrack : 119.1 kmh Driehoek : 260.5 km Hoogtewinst : 1478.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.237'N 5°22.139'E tijd: 10:11:48 UTC alti: -31 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.360'N 5°24.070'E = 47° 3.1 km van vertrek tijd: 10:15:06 UTC alti: 638 m Landingspunt pos.: 50°58.246'N 5°22.744'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 15:31:35 UTC alti: -19 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 05:19:47 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°56.798'N 5°23.894'E @ 11:10:11 UTC, 1349 m punt 1: 51°23.644'N 6°09.119'E @ 12:13:08 UTC, 1026 m punt 2: 50°42.274'N 6°16.383'E @ 12:57:41 UTC, 1722 m punt 3: 50°15.129'N 5°43.906'E @ 13:24:52 UTC, 1725 m punt 4: 50°46.226'N 6°16.611'E @ 14:01:42 UTC, 1508 m punt 5: 51°23.656'N 6°09.145'E @ 14:50:49 UTC, 987 m Finish: 50°58.314'N 5°21.111'E @ 15:30:24 UTC, 137 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 72.5 km 46° @ 69.1 km/h been 2: 77.2 km 174° @ 103.9 km/h been 3: 63.3 km 217° @ 139.8 km/h been 4: 69.4 km 34° @ 113.1 km/h been 5: 69.9 km 353° @ 85.4 km/h been 6: 73.1 km 230° @ 110.8 km/h Afgelegde afstand: 425.4 km Duur: 04:20:13 Gemiddelde snelheid: 98.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km Starthoogte: 456.0 m Finishhoogte: 137.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 319 m Totale score afstand: 425.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°21.428'N 6°06.639'E = 50° 67.4 km van vertrek tijd: 12:16:45 UTC alti: 1187 m Finishpunt pos.: 51°03.179'N 6°11.921'E = 81° 58.9 km van vertrek tijd: 14:16:45 UTC alti: 665 m Grootste afstand in 2 uur: 238.2 km Beste snelheid in 2 uur: 119.1 km/h Hoogteverlies: 522 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 391.8 km NIET GELDIG Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 38.1 km 53° punt 3: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173° punt 4: BARAQUE FRAITURE 50°14.950'N 5°43.950'E 69.9 km 214° punt 5: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 69.9 km 34° punt 6: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 70.3 km 353° finish: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 40.1 km 226° landing: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 113.8 km Been 1: 72.9 km Been 2: 73.7 km Totaal: 260.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:15:06 UTC einde: 15:31:35 UTC duur: 05:16:29 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 456 m @ 10:27:36 UTC hoog punt: 1934 m @ 13:42:26 UTC hoogtewinst: 1478 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:24:51 bearing 128.9° Tweede punt: 14:50:53 bearing 64.1° Totale hoek: -64.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8141 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||