22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-05-2023 -- Peter BERTELS -- 755,8 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: luchtruim volgens tasksheet
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/05/2023 Piloot: PETER BERTELS Zweefvliegtuig: OO-ZBR Toestel type: H-201B STANDARD LIBELLE 15M Klasse: NKN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: d6p Logger file: 2023-05-20-NAV-D6P-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:12:44 Duurvlucht : 04:11:57 Vrije vlucht : 165.1 km Fasttrack : 56.8 kmh Opgegeven proef: 161.6 km Hoogtewinst : 1031.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.583'N 4°57.058'E tijd: 09:54:30 UTC alti: -42 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.795'N 4°57.760'E = 64° 0.9 km van vertrek tijd: 09:55:17 UTC alti: 521 m Landingspunt pos.: 51°54.473'N 5°23.302'E = 28° 64.7 km van vertrek tijd: 14:07:14 UTC alti: -59 m Afstand take-off tot landing: 64.7 Totale vluchtduur: 04:12:44 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°28.367'N 4°54.231'E @ 10:40:11 UTC, 1024 m punt 1: 51°09.353'N 5°08.691'E @ 11:32:46 UTC, 742 m punt 2: 51°37.583'N 4°41.579'E @ 12:21:30 UTC, 364 m punt 3: 51°46.054'N 4°55.348'E @ 12:58:58 UTC, 1074 m punt 4: 51°48.742'N 5°14.139'E @ 13:27:33 UTC, 765 m Finish: 51°54.930'N 5°28.900'E @ 14:02:50 UTC, 307 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 39.1 km 154° @ 44.6 km/h been 2: 61.1 km 329° @ 75.2 km/h been 3: 22.3 km 45° @ 35.8 km/h been 4: 22.2 km 77° @ 46.6 km/h been 5: 20.5 km 56° @ 34.8 km/h Afgelegde afstand: 165.1 km Duur: 03:22:39 Gemiddelde snelheid: 48.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 68.8 km Starthoogte: 386.0 m Finishhoogte: 307.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 79 m Totale score afstand: 165.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°27.274'N 4°55.758'E = 348° 7.0 km van vertrek tijd: 10:54:49 UTC alti: 1228 m Finishpunt pos.: 51°43.657'N 4°51.613'E = 350° 37.8 km van vertrek tijd: 12:54:49 UTC alti: 1156 m Grootste afstand in 2 uur: 113.7 km Beste snelheid in 2 uur: 56.8 km/h Hoogteverlies: 72 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 264.7 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BAARLE-NASSAU 51°26.780'N 4°55.870'E punt 1: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 35.8 km 155° punt 2: PRINSENBEEK 51°36.003'N 4°42.321'E 58.4 km 328° punt 3: TIEL 51°54.850'N 5°29.250'E 64.3 km 57° punt 4: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 84.9 km 227° finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 21.3 km 92° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BAARLE-NASSAU @ 10:55:05 UTC, 1161 m punt 1: HOOLST @ 11:32:47 UTC, 740 m : 35.3 km 56.2 km/h punt 2: PRINSENBEEK @ 12:19:10 UTC, 493 m : 57.4 km 74.2 km/h punt 3: TIEL @ 14:02:44 UTC, 309 m : 63.3 km 36.7 km/h punt 4: WUUSTWEZEL niet gerond afbreekpunt: 51°54.196'N 5°22.887'E @ 14:06:37 UTC, 19 m : 5.5 km 85.6 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 161.6 km Duur van de proef: 03:11:32 Gemiddelde snelheid: 50.6 km/h Start hoogte: 386 m Hoogte passeren start: 1161 m Hoogte aan break-punt: 19 m Hoogteverlies over proef: 367 m Totale score afstand: 161.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:55:17 UTC einde: 14:07:14 UTC duur: 04:11:57 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 264 m @ 12:35:10 UTC hoog punt: 1295 m @ 12:45:01 UTC hoogtewinst: 1031 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:32:46 bearing 58.2° Tweede punt: 12:21:30 bearing 10.1° Totale hoek: -48.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8880 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||