22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-06-2023 -- Peter BERTELS & ROBI STRUYF -- 723,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens tasksheet
IGC File gegevens: 304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/06/2023 Piloot: PETER BERTELS Zweefvliegtuig: OO-KDB Toestel type: JANUS CT Klasse: NKN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: d6p Logger file: 2023-06-02-NAV-D6P-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 463 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:38:04 Duurvlucht : 03:32:37 Vrije vlucht : 178.9 km Fasttrack : 80.3 kmh Driehoek : 119.6 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.231'N 5°22.104'E tijd: 11:16:30 UTC alti: -29 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.365'N 5°24.371'E = 85° 2.7 km van vertrek tijd: 11:21:01 UTC alti: 568 m Landingspunt pos.: 50°58.235'N 5°22.590'E = 89° 0.6 km van vertrek tijd: 14:54:34 UTC alti: -16 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 03:38:04 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.6 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°57.279'N 5°23.140'E @ 11:24:51 UTC, 591 m punt 1: 51°01.247'N 5°43.374'E @ 12:54:43 UTC, 772 m punt 2: 51°22.137'N 5°48.035'E @ 13:29:08 UTC, 819 m punt 3: 51°23.217'N 6°17.011'E @ 13:55:23 UTC, 202 m punt 4: 51°01.957'N 5°40.293'E @ 14:43:00 UTC, 1016 m Finish: 50°58.737'N 5°21.186'E @ 14:52:05 UTC, 188 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 24.8 km 73° @ 16.6 km/h been 2: 39.1 km 8° @ 68.2 km/h been 3: 33.7 km 86° @ 77.0 km/h been 4: 58.2 km 227° @ 73.3 km/h been 5: 23.1 km 255° @ 152.8 km/h Afgelegde afstand: 178.9 km Duur: 03:27:14 Gemiddelde snelheid: 51.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km Starthoogte: 539.0 m Finishhoogte: 188.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 351 m Totale score afstand: 178.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.218'N 5°39.775'E = 75° 21.4 km van vertrek tijd: 12:52:43 UTC alti: 912 m Finishpunt pos.: 50°58.240'N 5°22.879'E = 89° 0.9 km van vertrek tijd: 14:52:43 UTC alti: 23 m Grootste afstand in 2 uur: 160.5 km Beste snelheid in 2 uur: 80.3 km/h Hoogteverlies: 889 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 154.8 km NIET GELDIG Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72° punt 2: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 36.2 km 19° punt 3: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 19.7 km 72° punt 4: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 19.7 km 253° punt 5: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 36.2 km 199° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.3 km 253° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 33.5 km Been 1: 33.5 km Been 2: 52.6 km Totaal: 119.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:21:57 UTC einde: 14:54:34 UTC duur: 03:32:37 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 180 m @ 13:55:06 UTC hoog punt: 1136 m @ 14:37:02 UTC hoogtewinst: 956 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:46:50 bearing 86.3° Tweede punt: 13:29:09 bearing 60.0° Totale hoek: -26.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9379 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||