22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Geert DE PALMENAER -- 807,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijdluchtruim
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: GEERT DE PALMENAER Zweefvliegtuig: D-5231 Toestel type: VENTUS C Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pu3 Logger file: 2023-05-28-LXV-PU3-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 369 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:57:28 Duurvlucht : 02:53:11 Vrije vlucht : 208.8 km Fasttrack : 93.6 kmh Driehoek : 180.2 km Hoogtewinst : 1068.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.231'N 5°22.097'E tijd: 11:27:25 UTC alti: -15 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.347'N 5°25.412'E = 87° 3.9 km van vertrek tijd: 11:31:42 UTC alti: 593 m Landingspunt pos.: 50°58.241'N 5°22.696'E = 88° 0.7 km van vertrek tijd: 14:24:53 UTC alti: -8 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 02:57:28 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°54.970'N 5°31.924'E @ 12:10:20 UTC, 1648 m punt 1: 51°14.206'N 5°10.087'E @ 12:30:14 UTC, 873 m punt 2: 51°22.957'N 4°54.337'E @ 12:43:17 UTC, 715 m punt 3: 51°11.715'N 5°18.237'E @ 13:14:57 UTC, 1189 m punt 4: 51°20.133'N 5°56.498'E @ 13:56:23 UTC, 1116 m punt 5: 51°10.220'N 5°34.404'E @ 14:13:18 UTC, 982 m Finish: 50°58.182'N 5°21.422'E @ 14:22:22 UTC, 185 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 43.8 km 325° @ 132.2 km/h been 2: 24.5 km 312° @ 112.5 km/h been 3: 34.7 km 127° @ 65.8 km/h been 4: 47.2 km 70° @ 68.3 km/h been 5: 31.6 km 235° @ 112.1 km/h been 6: 27.0 km 214° @ 178.6 km/h Afgelegde afstand: 208.8 km Duur: 02:12:02 Gemiddelde snelheid: 94.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 593.0 m Finishhoogte: 185.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 408 m Totale score afstand: 208.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°04.916'N 5°19.108'E = 344° 12.9 km van vertrek tijd: 12:22:53 UTC alti: 1311 m Finishpunt pos.: 50°58.269'N 5°23.093'E = 87° 1.2 km van vertrek tijd: 14:22:53 UTC alti: 72 m Grootste afstand in 2 uur: 187.1 km Beste snelheid in 2 uur: 93.6 km/h Hoogteverlies: 1239 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 202.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 65.1 km 325° punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 33.8 km 133° punt 3: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 46.3 km 69° punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 31.5 km 234° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.656'N 5°22.959'E 25.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 12:11:07 UTC, 1595 m punt 1: WEELDE AERO niet gerond afbreekpunt: 51°22.789'N 4°57.985'E @ 12:41:10 UTC, 780 m : 62.7 km 125.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 62.7 km Duur van de proef: 00:30:03 Gemiddelde snelheid: 125.2 km/h Start hoogte: 593 m Hoogte passeren start: 1595 m Hoogte aan break-punt: 780 m Hoogteverlies over proef: -187 m Totale score afstand: 62.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 72.8 km Been 1: 53.0 km Been 2: 54.4 km Totaal: 180.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:31:42 UTC einde: 14:24:53 UTC duur: 02:53:11 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 593 m @ 11:31:42 UTC hoog punt: 1661 m @ 12:10:44 UTC hoogtewinst: 1068 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:10:49 bearing 88.4° Tweede punt: 12:47:29 bearing 28.6° Totale hoek: -59.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6550 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||