22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Geert DE PALMENAER -- 590,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijdluchtruim
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/05/2023 Piloot: GEERT DE PALMENAER Zweefvliegtuig: D-5231 Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pu3 Logger file: 2023-05-29-LXV-PU3-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 397 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:00:17 Duurvlucht : 03:57:23 Vrije vlucht : 154.0 km Fasttrack : 61.2 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.238'N 5°22.101'E tijd: 11:51:41 UTC alti: -48 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.471'N 5°25.183'E = 58° 4.3 km van vertrek tijd: 11:54:35 UTC alti: 570 m Landingspunt pos.: 50°58.251'N 5°22.711'E = 88° 0.7 km van vertrek tijd: 15:51:58 UTC alti: -46 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:00:17 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°54.096'N 5°30.606'E @ 12:37:48 UTC, 843 m punt 1: 51°10.885'N 5°14.343'E @ 13:53:39 UTC, 537 m punt 2: 51°20.639'N 4°57.991'E @ 14:21:39 UTC, 876 m punt 3: 51°10.128'N 5°08.671'E @ 14:42:44 UTC, 720 m punt 4: 51°13.608'N 5°37.405'E @ 15:25:29 UTC, 764 m Finish: 50°58.199'N 5°21.469'E @ 15:51:01 UTC, 57 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 36.5 km 329° @ 28.9 km/h been 2: 26.2 km 314° @ 56.2 km/h been 3: 23.1 km 147° @ 65.8 km/h been 4: 34.1 km 79° @ 47.8 km/h been 5: 34.1 km 213° @ 80.1 km/h Afgelegde afstand: 154.0 km Duur: 03:13:13 Gemiddelde snelheid: 47.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 489.0 m Finishhoogte: 57.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 432 m Totale score afstand: 154.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°07.180'N 5°15.685'E = 336° 18.2 km van vertrek tijd: 13:49:24 UTC alti: 685 m Finishpunt pos.: 50°58.819'N 5°23.533'E = 57° 2.0 km van vertrek tijd: 15:49:25 UTC alti: 240 m Grootste afstand in 2 uur: 122.4 km Beste snelheid in 2 uur: 61.2 km/h Hoogteverlies: 445 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 176.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323° punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138° punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87° finish: HASSELT KIEWIT 51°00.415'N 5°24.946'E 32.8 km 215° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 13:06:49 UTC, 753 m punt 1: ULICOTEN niet gerond afbreekpunt: 51°20.672'N 4°58.065'E @ 14:21:36 UTC, 868 m : 60.1 km 48.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 60.1 km Duur van de proef: 01:14:47 Gemiddelde snelheid: 48.2 km/h Start hoogte: 297 m Hoogte passeren start: 753 m Hoogte aan break-punt: 868 m Hoogteverlies over proef: -571 m Totale score afstand: 60.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:54:35 UTC einde: 15:51:58 UTC duur: 03:57:23 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 226 m @ 13:35:21 UTC hoog punt: 1068 m @ 14:02:48 UTC hoogtewinst: 842 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:30:41 bearing 90.1° Tweede punt: 14:21:45 bearing 34.1° Totale hoek: -56.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4250 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||