22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-06-2023 -- Geert DE PALMENAER -- 726,1 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijdluchtruim
IGC File gegevens: 304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/06/2023 Piloot: GEERT DE PALMENAER Zweefvliegtuig: D-5231 Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pu3 Logger file: 2023-06-02-LXV-PU3-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 359 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:40:37 Duurvlucht : 03:38:02 Vrije vlucht : 188.2 km Fasttrack : 82.4 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.239'N 5°22.151'E tijd: 10:48:53 UTC alti: -32 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.396'N 5°25.222'E = 59° 4.2 km van vertrek tijd: 10:51:28 UTC alti: 599 m Landingspunt pos.: 50°58.246'N 5°22.672'E = 89° 0.6 km van vertrek tijd: 14:29:30 UTC alti: -23 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 03:40:37 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°58.106'N 5°23.781'E @ 11:01:33 UTC, 955 m punt 1: 51°01.734'N 5°40.911'E @ 12:26:25 UTC, 1066 m punt 2: 51°19.244'N 5°50.834'E @ 12:48:23 UTC, 758 m punt 3: 51°25.014'N 6°24.176'E @ 13:29:10 UTC, 600 m punt 4: 51°22.262'N 5°57.870'E @ 13:51:31 UTC, 762 m Finish: 50°58.226'N 5°21.458'E @ 14:28:38 UTC, 93 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.1 km 71° @ 14.9 km/h been 2: 34.5 km 19° @ 94.1 km/h been 3: 40.1 km 74° @ 59.1 km/h been 4: 30.9 km 261° @ 83.1 km/h been 5: 61.5 km 224° @ 99.5 km/h Afgelegde afstand: 188.2 km Duur: 03:27:05 Gemiddelde snelheid: 54.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 550.0 m Finishhoogte: 93.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 457 m Totale score afstand: 188.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.628'N 5°40.356'E = 73° 22.2 km van vertrek tijd: 12:25:34 UTC alti: 1084 m Finishpunt pos.: 50°59.019'N 5°24.117'E = 58° 2.7 km van vertrek tijd: 14:25:34 UTC alti: 510 m Grootste afstand in 2 uur: 164.7 km Beste snelheid in 2 uur: 82.4 km/h Hoogteverlies: 574 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 197.4 km NIET GELDIG Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72° punt 2: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 36.2 km 19° punt 3: SEVELEN 51°29.350'N 6°25.650'E 41.0 km 67° punt 4: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 41.0 km 247° punt 5: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 36.2 km 199° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.3 km 253° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:51:28 UTC einde: 14:29:30 UTC duur: 03:38:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 517 m @ 13:28:37 UTC hoog punt: 1089 m @ 14:11:28 UTC hoogtewinst: 572 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:03:24 bearing 86.1° Tweede punt: 13:51:28 bearing 62.6° Totale hoek: -23.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 10991 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||