22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Geert DE PALMENAER -- 1450,8 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijdluchtruim
IGC File gegevens: 304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/06/2023 Piloot: GEERT DE PALMENAER Zweefvliegtuig: D-5231 Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pu3 Logger file: 2023-06-03-LXV-PU3-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 420 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:04:15 Duurvlucht : 05:00:42 Vrije vlucht : 373.8 km Fasttrack : 97.4 kmh Driehoek : 260.4 km Hoogtewinst : 1397.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.237'N 5°22.112'E tijd: 10:20:50 UTC alti: -21 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.151'N 5°23.487'E = 43° 2.3 km van vertrek tijd: 10:24:23 UTC alti: 625 m Landingspunt pos.: 50°58.244'N 5°22.634'E = 89° 0.6 km van vertrek tijd: 15:25:05 UTC alti: -10 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 05:04:15 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.934'N 5°21.853'E @ 10:30:24 UTC, 1133 m punt 1: 51°23.673'N 6°09.154'E @ 12:11:09 UTC, 1194 m punt 2: 50°45.495'N 6°16.916'E @ 12:57:43 UTC, 1479 m punt 3: 50°24.899'N 6°00.741'E @ 13:23:19 UTC, 1857 m punt 4: 50°41.338'N 6°15.133'E @ 13:46:00 UTC, 1678 m punt 5: 51°23.732'N 6°09.230'E @ 14:43:06 UTC, 1226 m Finish: 50°58.350'N 5°21.263'E @ 15:22:50 UTC, 151 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 72.9 km 49° @ 43.4 km/h been 2: 71.4 km 173° @ 92.0 km/h been 3: 42.7 km 207° @ 100.1 km/h been 4: 34.9 km 29° @ 92.3 km/h been 5: 78.9 km 355° @ 82.9 km/h been 6: 73.1 km 230° @ 110.3 km/h Afgelegde afstand: 373.8 km Duur: 04:52:26 Gemiddelde snelheid: 76.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 609.0 m Finishhoogte: 151.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 458 m Totale score afstand: 373.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°22.092'N 6°04.560'E = 48° 66.4 km van vertrek tijd: 12:08:34 UTC alti: 1394 m Finishpunt pos.: 51°02.765'N 6°13.035'E = 82° 60.2 km van vertrek tijd: 14:08:34 UTC alti: 1076 m Grootste afstand in 2 uur: 194.8 km Beste snelheid in 2 uur: 97.4 km/h Hoogteverlies: 318 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 370.8 km NIET GELDIG Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 69.6 km 40° punt 2: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173° punt 3: MALMEDY 50°25.250'N 6°00.580'E 43.4 km 206° punt 4: AKEN TV-MAST 50°46.700'N 6°14.600'E 43.1 km 22° punt 5: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 69.1 km 355° punt 6: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.2 km 222° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 109.5 km Been 1: 72.9 km Been 2: 78.0 km Totaal: 260.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:24:23 UTC einde: 15:25:05 UTC duur: 05:00:42 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 609 m @ 10:25:41 UTC hoog punt: 2006 m @ 13:27:45 UTC hoogtewinst: 1397 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:23:19 bearing 116.1° Tweede punt: 14:43:15 bearing 64.0° Totale hoek: -52.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7490 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||