22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-06-2023 -- Jeroen JENNEN -- 2485,6 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Contact KB Approach 3500 ft inbound Beek Extra climb up to 4500ft approved Beek crossing approved Contacted Belga radar for climb and eastbound flight after Beek Contacted Brussels FIC for climb and eastbound flight after Beek EDR117 and EBR04 not active (Langen Info and Brussels FIC) SQ 0424 + 125.600 Hahn TMZ 4 times Approved to cross TMA and CTR of Beek on return. Stay above 3000ft first and above 4000ft after. Contacted Brussels FIC for FL50 in Belgium Contacted Brogel APP for crossing as they were still active. EBR42 not active this month.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/06/2023 Piloot: JEROEN JENNEN Zweefvliegtuig: D-3547 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 66l Logger file: 2023-06-09-LXV-66L-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:23:28 Duurvlucht : 07:20:33 Vrije vlucht : 671.1 km Fasttrack : 138.5 kmh Opgegeven proef: 229.2 km Driehoek : 152.4 km Hoogtewinst : 1866.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.739'N 5°12.833'E tijd: 09:49:15 UTC alti: 32 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.822'N 5°15.451'E = 57° 3.6 km van vertrek tijd: 09:52:10 UTC alti: 524 m Landingspunt pos.: 51°10.782'N 5°12.971'E = 64° 0.2 km van vertrek tijd: 17:12:43 UTC alti: 52 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 07:23:28 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.979'N 5°13.006'E @ 10:00:28 UTC, 644 m punt 1: 50°38.788'N 6°03.098'E @ 12:16:00 UTC, 1326 m punt 2: 50°11.590'N 7°59.945'E @ 13:27:43 UTC, 1939 m punt 3: 50°44.017'N 6°16.381'E @ 14:21:05 UTC, 1515 m punt 4: 50°28.991'N 6°25.843'E @ 14:45:01 UTC, 1902 m punt 5: 50°10.923'N 7°26.520'E @ 15:25:02 UTC, 1286 m Finish: 51°10.386'N 5°10.808'E @ 17:11:02 UTC, 202 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 83.7 km 135° @ 37.1 km/h been 2: 147.3 km 109° @ 123.2 km/h been 3: 136.5 km 297° @ 153.5 km/h been 4: 30.0 km 158° @ 75.2 km/h been 5: 79.4 km 115° @ 119.1 km/h been 6: 194.2 km 306° @ 109.9 km/h Afgelegde afstand: 671.1 km Duur: 07:10:34 Gemiddelde snelheid: 93.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.4 km Starthoogte: 492.0 m Finishhoogte: 202.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 290 m Totale score afstand: 671.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°34.479'N 6°19.757'E = 130° 103.4 km van vertrek tijd: 12:27:09 UTC alti: 1759 m Finishpunt pos.: 50°36.505'N 6°19.153'E = 129° 100.4 km van vertrek tijd: 14:27:09 UTC alti: 1057 m Grootste afstand in 2 uur: 276.9 km Beste snelheid in 2 uur: 138.5 km/h Hoogteverlies: 702 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 667.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: NASTAETTEN 50°11.883'N 7°53.333'E 217.9 km 119° punt 2: NEUNKIRCHEN BEXBACH 49°20.400'N 7°15.200'E 105.8 km 206° punt 3: ESCHWEILER 50°50.440'N 6°19.910'E 179.5 km 339° punt 4: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 124.0 km 304° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 39.8 km 140° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 10:00:45 UTC, 634 m punt 1: NASTAETTEN @ 13:26:53 UTC, 1779 m : 217.9 km 63.4 km/h punt 2: NEUNKIRCHEN BEXBACH niet gerond afbreekpunt: 50°10.890'N 7°26.425'E @ 15:24:57 UTC, 1295 m : 11.3 km 5.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 229.2 km Duur van de proef: 05:24:12 Gemiddelde snelheid: 42.4 km/h Start hoogte: 492 m Hoogte passeren start: 634 m Hoogte aan break-punt: 1295 m Hoogteverlies over proef: -803 m Totale score afstand: 229.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 67.0 km Been 1: 42.7 km Been 2: 42.7 km Totaal: 152.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:52:10 UTC einde: 17:12:43 UTC duur: 07:20:33 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 288 m @ 10:18:29 UTC hoog punt: 2154 m @ 14:09:42 UTC hoogtewinst: 1866 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:54:09 bearing 57.8° Tweede punt: 15:22:13 bearing 109.9° Totale hoek: 52.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 13977 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||