22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- Simon BERX -- 2239,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000 en clearance crossing beek
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/06/2023 Piloot: SIMON BERX Zweefvliegtuig: OO-YFS Toestel type: LS 6-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a70 Logger file: 2023-06-10-LXV-A70-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:58:59 Duurvlucht : 07:54:49 Vrije vlucht : 655.1 km Fasttrack : 122.4 kmh Opgegeven proef: 283.0 km Driehoek : 387.1 km Hoogtewinst : 2553.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.234'N 5°22.221'E tijd: 09:22:24 UTC alti: 20 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.915'N 5°25.024'E = 69° 3.5 km van vertrek tijd: 09:26:34 UTC alti: 753 m Landingspunt pos.: 50°58.256'N 5°22.701'E = 86° 0.6 km van vertrek tijd: 17:21:23 UTC alti: 37 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 07:58:59 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.964'N 5°25.146'E @ 09:26:42 UTC, 754 m punt 1: 50°38.337'N 4°50.588'E @ 11:00:26 UTC, 1143 m punt 2: 50°06.667'N 4°57.549'E @ 11:54:28 UTC, 1871 m punt 3: 50°20.181'N 7°30.870'E @ 13:57:41 UTC, 2114 m punt 4: 50°12.235'N 5°05.510'E @ 15:10:05 UTC, 2053 m punt 5: 50°38.978'N 6°17.267'E @ 16:23:52 UTC, 1867 m Finish: 51°03.888'N 5°17.187'E @ 17:14:58 UTC, 888 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 55.8 km 227° @ 35.7 km/h been 2: 59.3 km 172° @ 65.8 km/h been 3: 184.1 km 81° @ 89.6 km/h been 4: 173.3 km 266° @ 143.6 km/h been 5: 98.4 km 59° @ 80.0 km/h been 6: 84.3 km 304° @ 99.0 km/h Afgelegde afstand: 655.1 km Duur: 07:48:16 Gemiddelde snelheid: 83.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.0 km Starthoogte: 753.0 m Finishhoogte: 888.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -135 m Totale score afstand: 655.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°21.828'N 7°04.748'E = 119° 138.4 km van vertrek tijd: 13:38:32 UTC alti: 2129 m Finishpunt pos.: 50°23.193'N 5°34.979'E = 167° 66.7 km van vertrek tijd: 15:38:33 UTC alti: 1628 m Grootste afstand in 2 uur: 244.9 km Beste snelheid in 2 uur: 122.4 km/h Hoogteverlies: 501 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 958.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: BEAURAING 50°06.530'N 4°57.530'E 100.2 km 197° punt 2: ELZ 50°25.650'N 8°00.650'E 220.4 km 80° punt 3: GIVET 50°08.120'N 4°49.620'E 229.2 km 263° punt 4: NURBURGRING 50°20.530'N 6°55.780'E 151.8 km 80° punt 5: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 192.8 km 309° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 64.4 km 138° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 09:50:24 UTC, 759 m punt 1: BEAURAING @ 11:54:30 UTC, 1860 m : 99.7 km 48.2 km/h punt 2: ELZ niet gerond afbreekpunt: 50°20.256'N 7°30.848'E @ 13:57:45 UTC, 2108 m : 183.2 km 89.2 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 283.0 km Duur van de proef: 04:07:21 Gemiddelde snelheid: 68.6 km/h Start hoogte: 513 m Hoogte passeren start: 759 m Hoogte aan break-punt: 2108 m Hoogteverlies over proef: -1595 m Totale score afstand: 283.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 134.6 km Been 1: 144.1 km Been 2: 108.4 km Totaal: 387.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:26:34 UTC einde: 17:21:23 UTC duur: 07:54:49 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 196 m @ 10:38:29 UTC hoog punt: 2749 m @ 14:25:02 UTC hoogtewinst: 2553 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:54:25 bearing 158.9° Tweede punt: 17:15:02 bearing 71.7° Totale hoek: -87.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 14820 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||