22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- David JANSSEN -- 1357,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR sq 7000 Nederland + uitluisteren Dutch Mil + uitluisteren KB
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/06/2023 Piloot: DAVID JANSSEN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: STANDAARD Logger type: Flarm s/n: 4xx Logger file: 2023-06-10-FLA-4XX-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 05:47:40 Duurvlucht : 05:43:44 Vrije vlucht : 363.2 km Fasttrack : 80.7 kmh Driehoek : 155.5 km Hoogtewinst : 1503.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.724'N 5°12.867'E tijd: 11:20:56 UTC alti: 30 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.724'N 5°12.867'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 11:20:56 UTC alti: 30 m Landingspunt pos.: 51°10.771'N 5°12.942'E = 45° 0.1 km van vertrek tijd: 17:08:36 UTC alti: 41 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:47:40 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°12.747'N 5°17.071'E @ 11:51:12 UTC, 1890 m punt 1: 51°23.669'N 4°35.627'E @ 12:19:32 UTC, 1730 m punt 2: 51°02.179'N 5°25.151'E @ 13:26:52 UTC, 1390 m punt 3: 51°16.242'N 5°47.757'E @ 14:01:32 UTC, 1303 m punt 4: 51°23.632'N 4°35.087'E @ 15:03:52 UTC, 1880 m punt 5: 50°57.185'N 5°32.694'E @ 16:50:48 UTC, 1487 m Finish: 51°11.587'N 5°13.151'E @ 17:04:56 UTC, 348 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 52.3 km 293° @ 110.7 km/h been 2: 70.1 km 124° @ 62.5 km/h been 3: 37.1 km 45° @ 64.2 km/h been 4: 85.5 km 280° @ 82.3 km/h been 5: 83.1 km 126° @ 46.7 km/h been 6: 35.1 km 320° @ 149.1 km/h Afgelegde afstand: 363.2 km Duur: 05:13:44 Gemiddelde snelheid: 69.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.6 km Starthoogte: 639.0 m Finishhoogte: 348.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 291 m Totale score afstand: 363.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°02.967'N 5°23.906'E = 138° 19.3 km van vertrek tijd: 13:33:28 UTC alti: 2014 m Finishpunt pos.: 51°15.095'N 5°05.625'E = 314° 11.7 km van vertrek tijd: 15:33:28 UTC alti: 1646 m Grootste afstand in 2 uur: 161.5 km Beste snelheid in 2 uur: 80.7 km/h Hoogteverlies: 368 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 549.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: ROCHEFORT 50°09.450'N 5°13.280'E 113.8 km 180° punt 2: PRüM KRS 50°12.950'N 6°27.250'E 88.3 km 85° punt 3: ST.HUBPRIV 50°02.150'N 5°24.270'E 77.7 km 255° punt 4: HOOGSTATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 158.6 km 344° punt 5: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 74.0 km 112° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 36.7 km 276° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 15:51:44 UTC, 1774 m punt 1: ROCHEFORT niet gerond afbreekpunt: 50°57.215'N 5°32.169'E @ 16:50:28 UTC, 1511 m : 22.5 km 23.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 22.5 km Duur van de proef: 00:58:44 Gemiddelde snelheid: 23.0 km/h Start hoogte: 639 m Hoogte passeren start: 1774 m Hoogte aan break-punt: 1511 m Hoogteverlies over proef: -872 m Totale score afstand: 22.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 62.4 km Been 1: 43.5 km Been 2: 49.5 km Totaal: 155.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:24:52 UTC einde: 17:08:36 UTC duur: 05:43:44 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 639 m @ 11:25:08 UTC hoog punt: 2142 m @ 15:56:12 UTC hoogtewinst: 1503 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 15:03:52 bearing 7.2° Tweede punt: 16:50:44 bearing 85.2° Totale hoek: 77.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 6751 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||