22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- Nathan HILLAERT -- 1526,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Hele vlucht SQ7000. Monitor EBBL Approach 134,480. Contact EHBK Approach 123,980; cleared all crossings. Langen info 123,525: status ED-R 117 not active. Gliding area G2 South active. Paradrop Zwartberg & status EB-R42 checked with Brussels info 126,9. Contact Dutch Mil 132,350; cleared to enter EHGR CTR.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/06/2023 Piloot: NATHAN HILLAERT Zweefvliegtuig: OO-ZPP Toestel type: ASW 15 Klasse: STANDAARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: hm8 Logger file: 2023-06-10-NAV-HM8-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:38:34 Duurvlucht : 06:37:51 Vrije vlucht : 370.1 km Fasttrack : 79.2 kmh Opgegeven proef: 148.3 km Hoogtewinst : 2010.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.583'N 4°57.071'E tijd: 10:28:59 UTC alti: 6 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.808'N 4°57.866'E = 66° 1.0 km van vertrek tijd: 10:29:42 UTC alti: 542 m Landingspunt pos.: 51°23.541'N 4°56.964'E = 238° 0.1 km van vertrek tijd: 17:07:33 UTC alti: 21 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 06:38:34 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°23.496'N 4°52.921'E @ 10:42:52 UTC, 1257 m punt 1: 51°00.950'N 5°18.382'E @ 12:03:55 UTC, 1600 m punt 2: 50°50.612'N 6°06.990'E @ 13:09:02 UTC, 1441 m punt 3: 50°27.429'N 6°28.088'E @ 14:05:07 UTC, 1923 m punt 4: 51°20.215'N 4°45.896'E @ 16:08:11 UTC, 2007 m punt 5: 51°14.281'N 5°01.009'E @ 16:21:06 UTC, 1084 m Finish: 51°32.062'N 4°55.351'E @ 16:55:54 UTC, 1023 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 51.3 km 145° @ 37.9 km/h been 2: 60.1 km 108° @ 55.4 km/h been 3: 49.7 km 150° @ 53.1 km/h been 4: 154.7 km 310° @ 75.4 km/h been 5: 20.7 km 122° @ 96.3 km/h been 6: 33.6 km 349° @ 58.0 km/h Afgelegde afstand: 370.1 km Duur: 06:13:02 Gemiddelde snelheid: 59.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.8 km Starthoogte: 515.0 m Finishhoogte: 1023.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -508 m Totale score afstand: 370.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°30.802'N 6°23.861'E = 133° 141.1 km van vertrek tijd: 14:14:01 UTC alti: 2247 m Finishpunt pos.: 51°17.123'N 4°54.555'E = 194° 12.3 km van vertrek tijd: 16:14:01 UTC alti: 1420 m Grootste afstand in 2 uur: 158.4 km Beste snelheid in 2 uur: 79.2 km/h Hoogteverlies: 827 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 367.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: NURBURGRING 50°20.530'N 6°55.780'E 183.6 km 128° finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 183.6 km 310° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE 07 @ 10:44:19 UTC, 1143 m punt 1: NURBURGRING niet gerond afbreekpunt: 50°27.437'N 6°28.099'E @ 14:05:08 UTC, 1926 m : 148.3 km 44.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 148.3 km Duur van de proef: 03:20:49 Gemiddelde snelheid: 44.3 km/h Start hoogte: 515 m Hoogte passeren start: 1143 m Hoogte aan break-punt: 1926 m Hoogteverlies over proef: -1411 m Totale score afstand: 148.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 26.5 km Been 1: 26.5 km Been 2: 41.6 km Totaal: 94.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:29:42 UTC einde: 17:07:33 UTC duur: 06:37:51 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 515 m @ 10:32:12 UTC hoog punt: 2525 m @ 14:42:29 UTC hoogtewinst: 2010 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:09:29 bearing 108.8° Tweede punt: 16:08:10 bearing 21.9° Totale hoek: -86.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11121 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||