22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- Sebastiaan DURT -- 1324,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: EBZR glider sector actief, LFA Golf 2N actief
IGC File gegevens: 312 Declaratie na begin van vlucht Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/06/2023 Piloot: SEBASTIAAN DURT Zweefvliegtuig: OO-ZTS Toestel type: KA6E Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 8qt Logger file: 2023-06-10-NAV-8QT-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:26:04 Duurvlucht : 05:25:59 Vrije vlucht : 281.5 km Fasttrack : 69.4 kmh Hoogtewinst : 1296.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZR Zoersel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°16.644'N 4°45.957'E tijd: 11:04:58 UTC alti: 867 m Ontkoppelpunt pos.: 51°16.613'N 4°45.990'E = 146° 0.1 km van vertrek tijd: 11:05:03 UTC alti: 891 m Landingspunt pos.: 51°15.919'N 4°45.233'E = 212° 1.6 km van vertrek tijd: 16:31:02 UTC alti: 21 m Afstand take-off tot landing: 1.6 Totale vluchtduur: 05:26:04 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°16.813'N 4°42.925'E @ 11:28:18 UTC, 1254 m punt 1: 51°15.583'N 5°00.067'E @ 12:16:33 UTC, 1770 m punt 2: 50°52.174'N 5°37.146'E @ 13:43:59 UTC, 1794 m punt 3: 51°23.999'N 4°45.437'E @ 14:44:22 UTC, 1930 m punt 4: 51°18.349'N 5°03.622'E @ 15:14:46 UTC, 1662 m punt 5: 51°01.815'N 5°24.280'E @ 15:50:10 UTC, 1379 m Finish: 51°15.967'N 4°44.671'E @ 16:30:22 UTC, 109 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 96° @ 25.0 km/h been 2: 61.3 km 135° @ 42.1 km/h been 3: 84.4 km 315° @ 83.8 km/h been 4: 23.6 km 116° @ 46.5 km/h been 5: 39.0 km 142° @ 66.1 km/h been 6: 53.1 km 300° @ 79.3 km/h Afgelegde afstand: 281.5 km Duur: 05:02:04 Gemiddelde snelheid: 55.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.0 km Starthoogte: 891.0 m Finishhoogte: 109.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 782 m Totale score afstand: 281.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°55.611'N 5°33.938'E = 125° 68.3 km van vertrek tijd: 13:39:04 UTC alti: 2019 m Finishpunt pos.: 51°08.232'N 5°15.778'E = 114° 38.1 km van vertrek tijd: 15:39:04 UTC alti: 1881 m Grootste afstand in 2 uur: 138.9 km Beste snelheid in 2 uur: 69.4 km/h Hoogteverlies: 138 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 319.3 km NIET GELDIG Declaratie na begin van vlucht vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZOERSEL 51°15.850'N 4°45.250'E punt 1: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 75.1 km 125° punt 2: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 84.5 km 315° punt 3: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 84.5 km 134° finish: ZOERSEL 51°15.850'N 4°45.250'E 75.1 km 306° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 19.3 km Been 1: 19.3 km Been 2: 30.3 km Totaal: 68.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:05:03 UTC einde: 16:31:02 UTC duur: 05:25:59 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 795 m @ 11:36:31 UTC hoog punt: 2091 m @ 12:34:09 UTC hoogtewinst: 1296 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:44:04 bearing 92.1° Tweede punt: 14:43:30 bearing 18.5° Totale hoek: -73.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7600 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||