22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- Elisabeth KENIS -- 1328,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Glider sector EBZR actief, LFA Golf 2N actief
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/06/2023 Piloot: ELISABETH KENIS Zweefvliegtuig: OO-YZM Toestel type: PW5 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5pq Logger file: 2023-06-10-NAV-5PQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:27:15 Duurvlucht : 05:24:32 Vrije vlucht : 282.2 km Fasttrack : 69.1 kmh Opgegeven proef: 218.6 km Hoogtewinst : 1633.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZR Zoersel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°15.919'N 4°45.317'E tijd: 11:05:58 UTC alti: 9 m Ontkoppelpunt pos.: 51°16.652'N 4°46.630'E = 48° 2.0 km van vertrek tijd: 11:08:41 UTC alti: 528 m Landingspunt pos.: 51°15.898'N 4°45.205'E = 253° 0.1 km van vertrek tijd: 16:33:13 UTC alti: 24 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:27:15 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°16.792'N 4°42.942'E @ 11:28:05 UTC, 1258 m punt 1: 51°15.513'N 5°00.080'E @ 12:16:37 UTC, 1710 m punt 2: 50°52.180'N 5°37.209'E @ 13:44:00 UTC, 1787 m punt 3: 51°24.057'N 4°45.347'E @ 14:44:24 UTC, 1946 m punt 4: 51°01.687'N 5°24.085'E @ 15:50:13 UTC, 1339 m punt 5: 51°13.036'N 5°02.542'E @ 16:17:38 UTC, 1010 m Finish: 51°15.803'N 4°43.970'E @ 16:31:42 UTC, 240 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 97° @ 24.8 km/h been 2: 61.3 km 135° @ 42.1 km/h been 3: 84.6 km 315° @ 84.0 km/h been 4: 61.3 km 132° @ 55.9 km/h been 5: 32.8 km 310° @ 71.7 km/h been 6: 22.2 km 284° @ 94.8 km/h Afgelegde afstand: 282.2 km Duur: 05:03:37 Gemiddelde snelheid: 55.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.6 km Starthoogte: 439.0 m Finishhoogte: 240.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 199 m Totale score afstand: 282.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°56.753'N 5°32.924'E = 122° 66.0 km van vertrek tijd: 13:37:40 UTC alti: 2031 m Finishpunt pos.: 51°09.331'N 5°14.690'E = 110° 36.3 km van vertrek tijd: 15:37:40 UTC alti: 1898 m Grootste afstand in 2 uur: 138.1 km Beste snelheid in 2 uur: 69.1 km/h Hoogteverlies: 133 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 319.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZOERSEL 51°15.850'N 4°45.250'E punt 1: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 75.1 km 125° punt 2: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 84.5 km 315° punt 3: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 84.5 km 134° finish: ZOERSEL 51°15.850'N 4°45.250'E 75.1 km 306° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ZOERSEL @ 11:31:58 UTC, 1266 m punt 1: VELDWEZELT @ 13:43:55 UTC, 1778 m : 74.6 km 33.9 km/h punt 2: HOOGSTRATEN @ 14:44:42 UTC, 1911 m : 83.5 km 82.4 km/h punt 3: VELDWEZELT niet gerond afbreekpunt: 51°01.677'N 5°24.068'E @ 15:50:14 UTC, 1338 m : 60.5 km 55.4 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 218.6 km Duur van de proef: 04:18:16 Gemiddelde snelheid: 50.8 km/h Start hoogte: 439 m Hoogte passeren start: 1266 m Hoogte aan break-punt: 1338 m Hoogteverlies over proef: -899 m Totale score afstand: 218.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 21.4 km Been 1: 33.7 km Been 2: 21.4 km Totaal: 76.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:08:41 UTC einde: 16:33:13 UTC duur: 05:24:32 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 439 m @ 11:09:36 UTC hoog punt: 2072 m @ 12:33:51 UTC hoogtewinst: 1633 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:44:10 bearing 92.2° Tweede punt: 14:43:35 bearing 18.5° Totale hoek: -73.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7833 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||