22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- Guy TEEUWEN -- 1852,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: EBZR sector open 4500ft , golf 1 en 2 actief. uitluisteren KB
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/06/2023 Piloot: TEEUWEN GUY Zweefvliegtuig: D 2499 Toestel type: ASW 20 Klasse: 15-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4cz Logger file: 2023-06-10-NAV-4CZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:46:57 Duurvlucht : 06:42:39 Vrije vlucht : 509.5 km Fasttrack : 93.1 kmh Opgegeven proef: 211.5 km Driehoek : 187.7 km Hoogtewinst : 1836.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZR Zoersel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°15.917'N 4°45.317'E tijd: 10:16:46 UTC alti: 2 m Ontkoppelpunt pos.: 51°16.469'N 4°45.903'E = 34° 1.2 km van vertrek tijd: 10:21:04 UTC alti: 582 m Landingspunt pos.: 51°15.891'N 4°45.228'E = 245° 0.1 km van vertrek tijd: 17:03:43 UTC alti: 18 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 06:46:57 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°16.757'N 4°44.146'E @ 10:27:37 UTC, 1097 m punt 1: 51°13.958'N 5°17.191'E @ 11:17:08 UTC, 782 m punt 2: 49°42.217'N 4°43.289'E @ 13:19:51 UTC, 1817 m punt 3: 51°12.472'N 5°19.553'E @ 15:49:31 UTC, 1676 m punt 4: 51°24.077'N 4°41.706'E @ 16:16:23 UTC, 1748 m punt 5: 51°15.232'N 5°13.205'E @ 16:47:07 UTC, 1357 m Finish: 51°15.827'N 4°43.895'E @ 17:02:19 UTC, 203 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 38.8 km 97° @ 47.0 km/h been 2: 174.8 km 193° @ 85.4 km/h been 3: 172.7 km 14° @ 69.3 km/h been 4: 49.0 km 296° @ 109.4 km/h been 5: 40.1 km 114° @ 78.3 km/h been 6: 34.1 km 272° @ 134.7 km/h Afgelegde afstand: 509.5 km Duur: 06:34:42 Gemiddelde snelheid: 77.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km Starthoogte: 582.0 m Finishhoogte: 203.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 379 m Totale score afstand: 509.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°54.597'N 5°15.066'E = 139° 52.6 km van vertrek tijd: 11:49:47 UTC alti: 1325 m Finishpunt pos.: 50°06.371'N 4°54.824'E = 175° 129.4 km van vertrek tijd: 13:49:47 UTC alti: 1699 m Grootste afstand in 2 uur: 186.2 km Beste snelheid in 2 uur: 93.1 km/h Hoogteverlies: -374 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 700.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZOERSEL OOSTMALL 51°15.883'N 4°45.200'E punt 1: POINT_4 51°14.062'N 5°16.928'E 37.1 km 95° punt 2: POINT_6 49°19.378'N 4°29.108'E 220.1 km 195° punt 3: POINT_2 51°13.224'N 5°25.246'E 221.3 km 17° punt 4: POINT_3 51°25.099'N 4°31.999'E 65.7 km 290° punt 5: POINT_5 51°02.816'N 5°39.518'E 88.8 km 117° finish: ZOERSEL OOSTMALL 51°15.883'N 4°45.200'E 67.8 km 291° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ZOERSEL OOSTMALL @ 10:27:53 UTC, 1101 m punt 1: POINT_4 @ 11:17:05 UTC, 786 m : 37.1 km 45.2 km/h punt 2: POINT_6 niet gerond afbreekpunt: 49°42.217'N 4°43.289'E @ 13:19:51 UTC, 1817 m : 174.4 km 85.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 211.5 km Duur van de proef: 02:51:58 Gemiddelde snelheid: 73.8 km/h Start hoogte: 582 m Hoogte passeren start: 1101 m Hoogte aan break-punt: 1817 m Hoogteverlies over proef: -1235 m Totale score afstand: 211.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 82.1 km Been 1: 53.1 km Been 2: 52.5 km Totaal: 187.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:21:04 UTC einde: 17:03:43 UTC duur: 06:42:39 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 477 m @ 10:35:58 UTC hoog punt: 2313 m @ 13:09:39 UTC hoogtewinst: 1836 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:19:55 bearing 172.7° Tweede punt: 16:16:27 bearing 14.7° Totale hoek: -158.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 14090 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||