22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-06-2023 -- Dirk ROGGEMAN -- 1063,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: EBGG sector 1 bij aankomst. Contact met paracontrol EBMO.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 11/06/2023 Piloot: D ROGGEMAN Zweefvliegtuig: D-KIIR Toestel type: ASH 26E Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 74w Logger file: 2023-06-11-LXV-74W-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 348 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:48:50 Duurvlucht : 03:41:12 Vrije vlucht : 316.3 km Fasttrack : 105.8 kmh Driehoek : 269.0 km Hoogtewinst : 1666.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.051'N 3°51.607'E tijd: 11:30:33 UTC alti: 14 m Ontkoppelpunt pos.: 50°46.395'N 3°52.132'E = 14° 2.6 km van vertrek tijd: 11:38:11 UTC alti: 609 m Landingspunt pos.: 50°45.192'N 3°51.739'E = 31° 0.3 km van vertrek tijd: 15:19:23 UTC alti: 26 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 03:48:50 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 7.6 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°46.395'N 3°52.132'E @ 11:38:11 UTC, 609 m punt 1: 50°36.109'N 3°36.044'E @ 12:03:31 UTC, 1650 m punt 2: 50°03.616'N 3°59.289'E @ 12:57:58 UTC, 1844 m punt 3: 50°11.101'N 3°31.142'E @ 13:18:11 UTC, 1718 m punt 4: 50°19.144'N 3°42.698'E @ 13:29:07 UTC, 1450 m punt 5: 50°55.868'N 2°51.822'E @ 14:27:25 UTC, 2115 m Finish: 50°45.984'N 3°54.476'E @ 15:08:14 UTC, 540 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 26.9 km 225° @ 63.7 km/h been 2: 66.3 km 155° @ 73.0 km/h been 3: 36.3 km 293° @ 107.7 km/h been 4: 20.3 km 42° @ 111.3 km/h been 5: 90.8 km 319° @ 93.4 km/h been 6: 75.8 km 104° @ 111.4 km/h Afgelegde afstand: 316.3 km Duur: 03:30:03 Gemiddelde snelheid: 90.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.8 km Starthoogte: 609.0 m Finishhoogte: 540.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 69 m Totale score afstand: 316.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°03.848'N 3°58.854'E = 174° 76.9 km van vertrek tijd: 13:01:14 UTC alti: 2106 m Finishpunt pos.: 50°42.864'N 3°43.315'E = 247° 10.6 km van vertrek tijd: 15:01:17 UTC alti: 870 m Grootste afstand in 2 uur: 211.8 km Beste snelheid in 2 uur: 105.8 km/h Hoogteverlies: 1236 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 388.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E punt 1: 10LEU 50°36.320'N 3°36.980'E 24.1 km 227° punt 2: 40FRM 50°01.110'N 4°01.810'E 71.6 km 156° punt 3: 1STHP 50°02.150'N 5°24.267'E 98.5 km 88° punt 4: 40FRM 50°01.110'N 4°01.810'E 98.5 km 269° punt 5: 10LEU 50°36.320'N 3°36.980'E 71.6 km 336° finish: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E 24.1 km 47° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1GERA @ 11:42:47 UTC, 709 m punt 1: 10LEU @ 12:03:18 UTC, 1654 m : 24.1 km 70.4 km/h punt 2: 40FRM niet gerond afbreekpunt: 50°03.616'N 3°59.289'E @ 12:57:58 UTC, 1844 m : 66.1 km 72.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 90.2 km Duur van de proef: 01:15:11 Gemiddelde snelheid: 71.9 km/h Start hoogte: 581 m Hoogte passeren start: 709 m Hoogte aan break-punt: 1844 m Hoogteverlies over proef: -1263 m Totale score afstand: 90.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 118.2 km Been 1: 75.3 km Been 2: 75.4 km Totaal: 269.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:38:11 UTC einde: 15:19:23 UTC duur: 03:41:12 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 484 m @ 11:53:50 UTC hoog punt: 2150 m @ 14:33:05 UTC hoogtewinst: 1666 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:58:02 bearing 200.8° Tweede punt: 14:27:29 bearing 272.3° Totale hoek: 71.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6841 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||