22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- Frank SCHOETERS -- 967,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/06/2023 Piloot: FRANK SCHOETERS Zweefvliegtuig: OO-YQR Toestel type: ASTIR CS Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: r18 Logger file: 2023-06-10-FLA-R18-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 04:23:24 Duurvlucht : 04:18:56 Vrije vlucht : 181.3 km Fasttrack : 61.0 kmh Opgegeven proef: 206.3 km Hoogtewinst : 1283.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.709'N 5°31.466'E tijd: 12:05:49 UTC alti: 88 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.709'N 5°31.466'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 12:05:49 UTC alti: 88 m Landingspunt pos.: 51°00.773'N 5°31.510'E = 23° 0.1 km van vertrek tijd: 16:29:13 UTC alti: 98 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 04:23:24 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°55.802'N 5°43.542'E @ 12:54:13 UTC, 1748 m punt 1: 51°06.773'N 5°14.987'E @ 13:23:21 UTC, 1587 m punt 2: 51°23.677'N 4°41.831'E @ 14:14:37 UTC, 2046 m punt 3: 51°15.633'N 5°09.143'E @ 15:07:41 UTC, 1633 m punt 4: 51°05.604'N 5°15.632'E @ 15:34:01 UTC, 1999 m Finish: 50°55.738'N 5°43.434'E @ 16:13:37 UTC, 1222 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 39.1 km 302° @ 80.5 km/h been 2: 49.7 km 309° @ 58.2 km/h been 3: 35.1 km 115° @ 39.6 km/h been 4: 20.1 km 158° @ 45.7 km/h been 5: 37.3 km 119° @ 56.5 km/h Afgelegde afstand: 181.3 km Duur: 03:19:24 Gemiddelde snelheid: 54.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 16.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 16.8 km Starthoogte: 807.0 m Finishhoogte: 1222.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -415 m Totale score afstand: 181.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°58.390'N 5°37.296'E = 122° 8.1 km van vertrek tijd: 12:44:29 UTC alti: 1982 m Finishpunt pos.: 51°17.249'N 5°00.168'E = 310° 47.7 km van vertrek tijd: 14:44:29 UTC alti: 1559 m Grootste afstand in 2 uur: 121.9 km Beste snelheid in 2 uur: 61.0 km/h Hoogteverlies: 423 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 281.0 km GELDIG vertrek: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E start: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E punt 1: UIKHOVEN 50°55.766'N 5°43.333'E 16.7 km 125° punt 2: BOSHEES 51°21.983'N 4°42.983'E 85.5 km 305° punt 3: UIKHOVEN 50°55.766'N 5°43.333'E 85.5 km 124° punt 4: HEPPEN 51°06.616'N 5°13.866'E 39.9 km 301° punt 5: MEESWIJK 50°59.983'N 5°44.583'E 37.9 km 109° finish: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E 15.3 km 276° landing: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GENK/ZWA @ 12:30:57 UTC, 1882 m punt 1: UIKHOVEN @ 12:54:13 UTC, 1748 m : 16.7 km 43.2 km/h punt 2: BOSHEES @ 14:10:45 UTC, 1751 m : 85.5 km 67.1 km/h punt 3: UIKHOVEN @ 16:13:41 UTC, 1218 m : 85.5 km 41.7 km/h punt 4: HEPPEN niet gerond afbreekpunt: 51°01.377'N 5°30.210'E @ 16:22:01 UTC, 596 m : 18.5 km 133.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 206.3 km Duur van de proef: 03:51:04 Gemiddelde snelheid: 53.6 km/h Start hoogte: 807 m Hoogte passeren start: 1882 m Hoogte aan break-punt: 596 m Hoogteverlies over proef: 211 m Totale score afstand: 206.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:10:17 UTC einde: 16:29:13 UTC duur: 04:18:56 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 807 m @ 12:12:17 UTC hoog punt: 2090 m @ 14:33:49 UTC hoogtewinst: 1283 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:14:37 bearing 15.1° Tweede punt: 16:13:21 bearing 87.6° Totale hoek: 72.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 12435 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||